CarlHerman skrev 2009-05-18 17:42:22 följande:
Det är nog väldigt väldigt sällan han inte kan se könet. Han lär vara en av de bästa i sverige på det. Och med 3D-ul ser man ju lätt könet själv om det inte är så tidigt i graviditeten.
Tack

jag har oxså hört att han är sveriges bästa
att han aldrig haft fel..
hoppas verkligen att de går bra, att resan dit inte blir för besvärlig heller, ska åka tåg och taxi, så hoppas inget krånglar dit,
vägen hem gör inget vidare men dit
09-05-18 17:38:56 följande:
Jag var där för snart ett år sen och är väldigt nöjd. Selbing är hur trevlig som helst och gjorde allt för att få så många bra bilder som möjligt. Vi visste redan att vi skulle få en pojke. Han låg med ansiktet mot moderkakan så det var svårt att få bra bilder på ansiktet tyvärr. Fick gå ut och gå och försöka igen efter en stund och då fick vi lite bättre bilder. Hur bra bilderna blir beror bl a på hur bebisen ligger, läkaren gör nog alltid sitt yttersta för att det ska bli bra. Han skippade sin lunch för vår skull t o m.Jag har en film i mitt galleri tror jag där det syns att det är en pojke. Kanske finns där även nån bild. Vi fick med oss ca 80 bilder och korta filmsnuttar med oss hem. Det var verkligen värt pengarna och den långa resan!
Oj

så ryktena kanske stämmer, hoppas den ligger bra,
den brukar ligga med huvudet neråt, om du kolla mitt galleri under rutin Ul bilderna
men den brukar vara mer lugn när jag har kissat eller om jag andas lungt,
kanske värt att testa det om det krånglar??
jag är så himla nervös, oj ca 80bilder, oj skippade han sin lunch för er skull
ja tror vi med har runt lunch tid där
hoppas få bra bilder trots ja lite överviktig från början
men ser om ja ha tur bebisen röra sig på magens form
haha ser roligt ut, lite skrämmande men roligt