• Minikatt

Smultronstället i Söderköping

Nån som var på glassbaren Smultronstället i Söderköping? Vi ska dit på onsdag och jag ser verkligen fram emot det! Bilderna på deras hemsida ser ju supersmaskiga ut! Ungefär vad kostar en glass där? Så man är lite förberedd

• Svar på tråden Smultronstället i Söderköping
  • krakel

Dem är ganska dyra... räkna med lite över 100 per glass... är ett tag sen jag va där nu men skull etro det ligger där runt..

Och är det vackert vder räkna med KÖÖÖÖÖ

• Linnea H

Har varit där lite nu och då, håller med Krakel, det är dyrt, men ska också tillägga att man får MYCKET glass så man kan dela. Tror dock inte allt kostar över 100:-

Roligast var en gång en äldre man vid bordet bredvid som hade beställt någon jätteuppläggning med typ 20 kulor, det var mycket glass, han var paff när den kom in

• krakel

nej barnglassarna och ev mindre kostar inte 100 men on det är stor så det är tänkt att man ska dela så står det...

så man slipper tappa hakan som den mannen Linnea träffat

• Minikatt

Okidoki! Bra att veta =) Ska dit idag så det återstår att se vilken glass och prisklass det blir. Smidigt att dela, synd bara att jag är besatt av chokladglass medans sambon inte är lite förtjust... Onsödigt att köpa en stor dyr glass om man ändå bara orkar äta 1/3. Vet inte vad det är för väder där uppe men här i gbg spöregnar det så hoppas vi slipper köerna, bra väder är mysigare iofs.

Ska iaf bli kul att åka dit och se vad dom har att erbjuda!

Svar på tråden Smultronstället i Söderköping