• Mirren76

Plusset blir inte starkare, är det nåt fel?

Jag plussade i torsdags och strecket var sådär "halvstarkt", sedan tog jag om testet både igår och idag, alltså 4 resp. 5 dagar emellan. Och det var absolut ingen skillnad! Strecket var precis lika starkt som sist. Och jag känner inga direkta symptom av graviditeten heller.
    Någon som har någon liknande erfarenhet? Hur gick det, blev det mf? Tror ni att detta kan vara ett mf som är på gång?

• Svar på tråden Plusset blir inte starkare, är det nåt fel?
  • MeAndMyBoys

mitt test var förra gången relativt svagt och jag fick då missfall, efter en vecka försvann det.

men bara för att du har ett svagt + betyder det ju inte att det är ett missfall... kan väl ha låg hormonhalt kanske... vilket test testade du med?

• Mirren76

Det var med såna här billiga stickor man köper på internet.
    Borde det inte vara så att plusset blir starkare med tiden?
    Kände du några tecken på graviditet innan du fick ditt mf? Jag beklagar förresten.

• Emelie 86

Jag fick svagt plus hela tiden denna ggn å då va de endå 2 i magen en dog dock
    men en e kvar å ja e i vecka 19 nu så de spelar ingen roll

• Mirren76

Å då finns det ju iaf lite hopp då.. Vad roligt. Fan jag vill göra ett vul nu men jag vet att vår mvc skulle vägra göra det såhär tidigt. De tar ingen hänsyn till att man är orolig utan säger bara att "det finns ändå inget man kan göra ifall det blir mf". Näääää jag veeet, men det är skönt att slippa gå och oroa sig och undra!!

• Emelie 86

Ja de e hemskt att oroa sej jag vet
    men så länge du inte blöder ska du inte oroa dej

• MeAndMyBoys

jag är gravid igen nu och blöder så jag ska på vul i morgon, varför får du inte det? jag är i och för sig i vecka 8 (7+0) i morgon...

• bustösen

mitt streck var aldrig starkare än kontrollstrecket, var också lite orolig för det men tog en dag i taget och nu är jag i vecka 37 så det har gått jättebra ändå

• lindalake

Mirren: det är inte alltid de billiga stickorna ger högre utslag. prova med ett cb istället.

• Mirren76

Ok tack jag försöker hålla hoppet uppe då.
    Nä vår mvc gör inga vul så länge man inte är ansluten till spec-mvc eller att man blöder. De gör inte vul endast för att man är orolig... :(

• join

Jag hade precis så som du skriver. Svaga streck som inte blev starkare & inga gravsymtomer nästan & jag fick tyvär mf :( Men det behöver INTE betyda att det blir samma för dig!

Svar på tråden Plusset blir inte starkare, är det nåt fel?