När började era barn sova hela natten?
När började era barn sova hela natten? Min son är 7 månader och vaknar förfarande 1-2ggr per natt. Men jag ammar inte på natten och knappt på dagen så kan det vara närheten han vill ha?
När började era barn sova hela natten? Min son är 7 månader och vaknar förfarande 1-2ggr per natt. Men jag ammar inte på natten och knappt på dagen så kan det vara närheten han vill ha?
Vår son började väl sova hela nätterna vid ca 7 månaders ålder. Dessförinnan så hade han vaknat ca 1 gång/natt sedan han var 5 månader. Innan det var det lite olika.. allt mellan 1-3 ggr/natt.
Tess
Min lilla dotter började sova hela nätter samma dag som hon började suga på tummen! Då var hon ca 3.5 månader gammal.
kram
Båda mina döttrar var jättetidiga med att sova hela nätterna. I egna sängar och egna rum. Jag är sååå bortskämd.
Min son sov hela nätter från att han var ca 5 veckor gammal.
Blev verkligen bortskämd, var helt underbart att ha ett spädbarn och inte lida av sömnbrist, det är jag väldigt tacksam för.
Vid 2 månader ungefär.
min son sov 12 timmar i sträck (med avbrott för amning var 5:e timma) sedan han var 3 veckor ungefär.
Nu är han snart åtta månader och han sover nu 12 timmar i sträck utan matning.