får man äta vindruvor??
jag har varit å köpt kärnfria vindruvor för fick sånt enormt sug efter de.. man får äta vindruvor eller?? inget farlgit om man äter många??
jag har varit å köpt kärnfria vindruvor för fick sånt enormt sug efter de.. man får äta vindruvor eller?? inget farlgit om man äter många??
Knappast farligt!
Frukt ska man väl gärna äta..........
äter vindruvor i mängder, ingen fara med det, så smacka idg du o njut mmmmm gott med vindruvor!
Hej! Jag har ätit massor av vindruvor under min graviditet och min sjuveckorskille är hur frisk som helst. Skölj dem ordentligt bara.
å va bra.. ja det e hur gott som helst!!! men blir man inte kass i magen om man äter för mkt
det är olika! jag får bara spinga o kissa var 5 minut
en del tror jag blir lösa i magen men det lär du ju märka haha vad offrar man inte för lite vindruvor
Nej jämn och fin avföring har det varit.. He-he
ok.. då hoppas vi på att magen e bra här me då
kissar gör jag ju redan var femte minut
Jag äter kilovis med vindruvor varje vecka:)
käka så mycket du vill!
får du ont i magen eller diarré så kan det kanske var idé att dra ner lite på dom men annars är det ju bara sååå gott med svala vindruvor när det är varmt eller om man mår lite illa
Det sägs att man ska äta mycket viddruvor om man har mycker vätska i kroppen.. :) hehe..
hmm Vindruvor skulle de stå.. :D haha
Vattemelon är också vätskedrivande har jag läst...
All frukt är bra att äta under graviditet (förutom möjligen sådan frukt man är allergisk mot)
nja just vattenmelon ska vara väldigt bra vid vätskebrist eftersom den innehåller lite salter och sånt oxå...
vätskedrivande är den inte men kan fungera normaliserande vad jag har förstått när jag har läst näringslära mm
Det ända med vindruvor som kan vara negativt är att det är ganska mycket fruktsocker i dem.
Jag hade världens sug efter vindruvor i början av graviditeten. Maken fattade inte hur man kan slänga i sej ett halvt kilo utan att blinka
.
hej...jag bara MÅSTE ha en ask kärnfria vindruvor om dagen...försöker trappa ner...,måste ju springa på toa så ofta:) har till och med pratat med bm om just detta "berende"ingen fara säger hon... så käka på du....:)