Hjälp hjälp, jäkla skit-Windows Mail öppnas hela tiden och gör mig GALEN!
Min dator löper amok eller nåt och jag vet inte hur jag ska stoppa den.
Började med att jag installerade MSN och Live Mail + Live photo gallery eller nåt vad det nu heter.
Men sen puckade sig datorn på nåt vis och Live Mail funkade inte (jag har hotmail) så jag tog bort det. Tog även bort MSN och det andra bara för att rensa lite då något uppenbarligen var fel så jag tog då bort hela skiten.
Och vad händer? Jo Windows Mail (fd outlook) dummar sig och tror att det är min mailklient. Men det är det inte! Det öppnar sig hela tiden och säger att jag har nya mail i min inbox fast jag inte har det. Jag har inte ens kopplat Windows Mail till mitt hotmailkonto så HUR skulle jag kunna få mail där? Hela inboxen är liksom tom.
Och den startar om och om igen och så kommer det upp ett kuvert nere i högra hörnet och så fort jag avslutar programmet så öppnar det igen var tionde sekund ungefär.
JAG BLIR TOKIG! Man kan ju inte göra nånting på datorn eftersom mailprogrammet kommer "över" alla andra program var tionde sekund. Sitter nu och skriver detta på annan dator (om någon undrar).
Snälla HJÄLP!