• Burberry

Vingåker outlet

Ni som varit till Vingåker, hur är deras utbud på bebiskläder? Löns det att fara dit?

• Svar på tråden Vingåker outlet
  • BejbyBoo

Njaee... de har en ganska liten avdelning med barnkläder. Men det är klart, det beror ju på hur långt du har att åka?!

♥ Mitt hjärta brister av kärlek till dig min älskade dotter ♥
  • Isnogood

JAG tycker inte att de är så "WOW" som det låter som...
    Blev INTE imponerad av dem (hela sortimentet)....

• MarreBus

Jag tycker det är jätte bra, de har både polarn&pyret-kläder och laban m.m. Jag tycker att det var toppen!!!!

• Burberry

Puffar för flera åsikter, hittils 2 emot och en för..

• Jiiipppiii

Nu är det länge sen jag var där men då var det inte så mycket barnkläder franförallt inte i små storlekar. Men jag har hört att det är mer nu med POP b.la. Utbudet beror nog lite på vad de fått hem...

• AW76

Jag var där förra sommaren och jag shoppade en del till min dotter som då var 6 månader. Men hittade knappt något till sonen som då var 2½ år.

Vi åkte dit för att det ligger nära mina föräldrars landställe så vi åkte ju inte dit i onödan. Vi lär väl åka dit i sommar igen. Kul att de har fått in PO.P, det såg jag inte förra året. Är det nytt eller missade jag att det fanns?

• MarreBus
    AW76 skrev 2009-05-21 18:02:23 följande:
    Jag var där förra sommaren och jag shoppade en del till min dotter som då var 6 månader. Men hittade knappt något till sonen som då var 2½ år.Vi åkte dit för att det ligger nära mina föräldrars landställe så vi åkte ju inte dit i onödan. Vi lär väl åka dit i sommar igen. Kul att de har fått in PO.P, det såg jag inte förra året. Är det nytt eller missade jag att det fanns?
    Det är nog rätt nytt, min pappa bor i vingåker så vi passar på att gå dit varje gång vi är där. De har mycket bebiskläder, min son är 3år och vi kan köpa skor och träningaveraller till honom där. De har till och med POP-vinteroveraller på vintern så jag tycker att det är kanon!! Vi var där och handlade kläder till en bekant som fått barn och vi köpte ett par POP-byxor, en POP-body och ett linne och kalsonger från moonkids och vi betalde ca 300kr för det! POP-byxorna hade kostat 175kr på POP och vi köpte dom för 70kr.
  • AW76
    MarreBus skrev 2009-05-22 09:41:24 följande:
    Det är nog rätt nytt, min pappa bor i vingåker så vi passar på att gå dit varje gång vi är där. De har mycket bebiskläder, min son är 3år och vi kan köpa skor och träningaveraller till honom där. De har till och med POP-vinteroveraller på vintern så jag tycker att det är kanon!! Vi var där och handlade kläder till en bekant som fått barn och vi köpte ett par POP-byxor, en POP-body och ett linne och kalsonger från moonkids och vi betalde ca 300kr för det! POP-byxorna hade kostat 175kr på POP och vi köpte dom för 70kr.
    Vilket kanonpris! Ska absolut kolla om man kan fynda PO.P i sommar.
  • bus pojkarna

Ja tycker definitivt att du ska åka!!! är det inte super långt du ska åka tycker jag att du ska testa oftast har de mycket att välja på men man kan ju aldrig riktigt veta vad de har fått hem, jag brukar dock gå ut på hemsidan och kolla lite innan vi åker
    Men hittar du inget till kidsen så kan du lätt hitta något till dig själv.

Vi åker dit flera gånger om året och vi gör de mesta av våra klädinköp där. Dock är det inte riktigt barnvagns vänligt överallt.

När barnen blivit något större är tipset Lager 157 (vi åker till Hälleforsnäs) gjorde riktit bra fynd till mina killar på 2 och 4 år.

• Burberry

bus pojkarna skrev 2009-05-24 23:08:36 följande:

Ja tycker definitivt att du ska åka!!! är det inte super långt du ska åka tycker jag att du ska testa oftast har de mycket att välja på men man kan ju aldrig riktigt veta vad de har fått hem, jag brukar dock gå ut på hemsidan och kolla lite innan vi åkerMen hittar du inget till kidsen så kan du lätt hitta något till dig själv. Vi åker dit flera gånger om året och vi gör de mesta av våra klädinköp där. Dock är det inte riktigt barnvagns vänligt överallt. När barnen blivit något större är tipset Lager 157 (vi åker till Hälleforsnäs) gjorde riktit bra fynd till mina killar på 2 och 4 år.
    Jo, tror nog det blir att ta en sväng dit, ska passa på att söka dopkläder åt mig själv också.

Tack för tipset om Lager 157
Svar på tråden Vingåker outlet