• Anonym (nyfiken!)

Skulle du dejta/vara tillsammans med en porrstjärna!?

jag kom och tänka på en sak nu när jag satt och tänkte på gamla dejter man haft genom liovet. jag minns speciellt en kille som jag träffade på krogen. han var supertrevlig snygg och en riktig gentleman.

vi träffades några gånger och var ute på stan,fikade,eller bara satt i en park och snackade. Jag hadde aldrig sex med honnom kysste honnom inte ens. men vi var båda helt klart intresserade av varandra. han sa att han var ambulansförare och jag tyckte det var lite spännande.

Men en kväll satt jag i tv soffan hemma och slötittade på ett dokumentär som handlade om porrfilmer och om det är förnedrande för kvinnor eller inte. Dom visade ett snabbt klipp ur en porrfilm och vem var det inte som var den manliga stjärnan i filmen om inte min dejt! =O. Jag såg verkligen ALLT på honnom! och det gjorde mig såå avtänd och jag sa uoo kontackten på en gång.

Nu undrar jag hur många här som skulle kunna tänka sig att dejta en porrstjärna. eller kanske tom vara tillsammans med en. jag skulle INTE klara det iallafall. Även fast han var väldigt intressant så skönk han såå mycket i mina ögon efter min upptäckt och jag kände mig bara äcklad.

han skickade några sms innan han gav upp och ville förklara men jag vet ju vad jag såg. detta var flera år sen men jag tänkte bara kolla hur ni skulle kännt om ni var i samma situatin! Är nyfiken bara!

• Svar på tråden Skulle du dejta/vara tillsammans med en porrstjärna!?
  • FlamingRed

Jag skulle inte vilja vara tillsammans med en porrstjärna, och inte heller med någon som är arbetslös pga låg utbildning eller dåligt engagemang...

Men när man blir kär så blir man, och jag tror inget av ovan skulle stoppa mig om jag nu var det!

• honkie

dejta absolut. en tillfällig sexförbindelse med en som knullar till yrket är nog ganska kul. finns ju säkert riktiga stolpskott som inte ens är bra i sängen. men skulle hon knullat en bråkdel så bra som jenna jameson så skulle hon kunna bli långvarig i min telefonbok ;)

• Doktorn

Skulle nog inte ha några problem med att tjejen hade just det yrket om allt annat stämde.

• Anonym (nyfiken!)
    Doktorn skrev 2009-05-19 19:37:31 följande:
    Skulle nog inte ha några problem med att tjejen hade just det yrket om allt annat stämde.
    men skulle det inte kännas konstigt attb hon skulle knulla andra killar som yrke? är du inte svartskjuk!?
  • Doktorn

Anonym (nyfiken!) skrev 2009-05-19 20:24:22 följande:

men skulle det inte kännas konstigt attb hon skulle knulla andra killar som yrke? är du inte svartskjuk!?
    Nej, jag är inte särskilt svartsjuk av mig. Har aldrig varit det heller märkligt nog.
  • Neko

Beror helt på vad det var för någon slags porr. Var det mainstreamporr med äckliga motspelare så nej nej nej. Var det bra porr så visst.

• Anonym (vi människor tänker olika)

Min släkting han har giftat sig med en slappa var hon och han har barn från henne och dem älskar varandra

• Anonym (Singeltjejen)

Jag skulle det. Om han var en vettig person och intresse fanns så. Jag skulle nog tom kunna tycka att det var lite spännande.

Och nej jag skulle inte bli svartsjuk.

• Anonym (vi människor tänker olika)

Jag har inte bra betyg på grund för att jag var sjuk högfeber så jag fick epilepsi så döden var på håret när jag var tre år måste säga att min mamma brydde hon sig inte om mej och min pappa var på jobbet jag önskat att gå universitet

och inte att gå i handikapp skola de känns som helvete jag hade för en av miljon min smart het nu önskar jag att ta körkort..helvete vart livet önskat att jag gick med döden

Svar på tråden Skulle du dejta/vara tillsammans med en porrstjärna!?