Skulle du dejta/vara tillsammans med en porrstjärna!?
jag kom och tänka på en sak nu när jag satt och tänkte på gamla dejter man haft genom liovet. jag minns speciellt en kille som jag träffade på krogen. han var supertrevlig snygg och en riktig gentleman.
vi träffades några gånger och var ute på stan,fikade,eller bara satt i en park och snackade. Jag hadde aldrig sex med honnom kysste honnom inte ens. men vi var båda helt klart intresserade av varandra. han sa att han var ambulansförare och jag tyckte det var lite spännande.
Men en kväll satt jag i tv soffan hemma och slötittade på ett dokumentär som handlade om porrfilmer och om det är förnedrande för kvinnor eller inte. Dom visade ett snabbt klipp ur en porrfilm och vem var det inte som var den manliga stjärnan i filmen om inte min dejt! =O. Jag såg verkligen ALLT på honnom! och det gjorde mig såå avtänd och jag sa uoo kontackten på en gång.
Nu undrar jag hur många här som skulle kunna tänka sig att dejta en porrstjärna. eller kanske tom vara tillsammans med en. jag skulle INTE klara det iallafall. Även fast han var väldigt intressant så skönk han såå mycket i mina ögon efter min upptäckt och jag kände mig bara äcklad.
han skickade några sms innan han gav upp och ville förklara men jag vet ju vad jag såg. detta var flera år sen men jag tänkte bara kolla hur ni skulle kännt om ni var i samma situatin! Är nyfiken bara!