• jajane

Leveranstid hos CDON.COM

Jag undrar vad ni har för erfarenhet av cdon.com, håller dom tidsramarna?
    Jag har beställt en vara med leveranstid 1-3 dagar, hoppas Verkligen den kommer fram imorgon!

• Svar på tråden Leveranstid hos CDON.COM
  • Choklad och Nötter

Det funkar rätt bra. Som längst har jag fått vänta en vecka. Men oftast är dom snabba.

• Kary

Jag har alltid fått mina varor väldigt snabbt av dem. Ibland har blivit riktigt förvånad till och med över hur snabba de faktiskt är.

• jajane

*hoppas* Tack för era svar, jag stressar verkligen upp mig för leveransen (en kamera) som jag måste ha med mig på fredag!

• Choklad och Nötter

Har du loggat in på din sida och kollat status? Det brukar stå där om dom skickat eller ej.

jajane skrev 2009-05-19 22:58:46 följande:
    *hoppas* Tack för era svar, jag stressar verkligen upp mig för leveransen (en kamera) som jag måste ha med mig på fredag!
  • jajane
    Choklad och Nötter skrev 2009-05-19 23:54:36 följande:
    Har du loggat in på din sida och kollat status? Det brukar stå där om dom skickat eller ej.
    "postad" står det.. men e det varan dom menar då? eller min beställning? Vågar man lita på statusen? hehe
    Känner mig lätt hysterisk
  • Choklad och Nötter

Om står postad eller levererad så bör dom har skickat den. Det bör också stå vilket datum den postades.

• jajane
    Choklad och Nötter skrev 2009-05-19 23:58:59 följande:
    Om står postad eller levererad så bör dom har skickat den. Det bör också stå vilket datum den postades.
    det står den 15e, men det var ju då jag skickade beställningen..
  • Meduziz

Har _aldrig_ någonsin(!) haft problem med CDON.
    Rekommenderar dem varmt.

• jajane
    Meduziz skrev 2009-05-20 00:05:13 följande:
    Har _aldrig_ någonsin(!) haft problem med CDON.Rekommenderar dem varmt.
  • s k r i n d a

Min man och jag beställer från cdon minst en gång i månaden och har gjort det i flera år. Inget har någonsin krånglat! Det är absolut min favvo-nätbutik! Leveranserna är blixtsnabba.

• jajane
    s k r i n d a skrev 2009-05-20 08:04:08 följande:
    Min man och jag beställer från cdon minst en gång i månaden och har gjort det i flera år. Inget har någonsin krånglat! Det är absolut min favvo-nätbutik! Leveranserna är blixtsnabba.
    Idag är dagen D, spännande!
  • Choklad och Nötter

Hur gick det TS?

• jajane
    Choklad och Nötter skrev 2009-05-20 14:45:18 följande:
    Hur gick det TS?
    Idag kom kameran! *lycka*
Svar på tråden Leveranstid hos CDON.COM