Marabou daimchoklad
Jag skulle vilja ha lite tips på vad man kan göra för kaka med marabou daimchoklad i vet att man kan göra kladdkaka men jag vill göra något annat. Hittade inga recept när jag googlade på det, så kom gärna med förslag.
Jag skulle vilja ha lite tips på vad man kan göra för kaka med marabou daimchoklad i vet att man kan göra kladdkaka men jag vill göra något annat. Hittade inga recept när jag googlade på det, så kom gärna med förslag.
Du kan göra vanliga muffins som du smular ner det i. Sen vet jag en dunderkod daimkaka som jag tyvär inte har receptet till.
Men man gör den i en långpanna, och sen strör man daim över. Du kan ju göra ett försök med vanli sockerkaksmet?
kan du inte smälta det o typ hälla det över typ sockerkaka på nått vis, mums, de lät gott
era förslag lät jätte gott ska testa på olika varianter, undrar om det blir för mycket choklad om man gör en choklad sockerkaks botten och smälter daimchokladen över. Men man kan inte få för mycket av choklad :)
Finns det fler förslag :)
men gud så gott, nu stänger jag av, annars har ja väl hanldat upp barnbidraget på enbart choklad:)
Drömtårta med hackad dajm i smörkrämen är gott.