Hur länge använde ni babygymmet ?
Hmmm...kommer knappt ihåg?
Hon slutade nog använda det nångång när hon var 5månader, tror jag
Killen är 5 månader och det har precis börjat bli TRÅKIGT! händer ju inge kul alls :P
Min kille blir sju månader på fredag och har fortfarande ganska kul i gymmet ser det ut som. Men han är väl barnslig för sin ålder!
Det kanske också beror litet på vilken typ av gym man har. Vi har ett "deluxe" Tiny Love med ganska många "funktioner". Nu har han mer kul med sakerna på "mattan" i gymmet eftersom han är på gång med krypningen.
Vid 4-5 mån så tröttnade min dotter, då var det roligare att rulla runt
& leka med annat.
Inte så länge, min dotter blev tokig när hon inte fick tag i sakerna å dra dom till munnen. Så nu är det nermonterat så hon har alla "hängen" som leksaker istället å ställningen är tillbaka i sin låda
4 månader användes babygymmet, då rullade hon iväg från babygymmet hela tiden.
När började ni använda det?
Vi började då han var drygt två månader - så han har använt det i snart fem månader. Han leker faktiskt i det en stund varje dag - men han ålar och rullar också iväg från det och leker med annat. Böcker och musik är också populärt.
Min bebis började faktiskt använda babygymmet vid 2½ månads ålder (han är snart 3 månader) och han älskar den än så länge och kommer väl att göra det ett tag till...
tills hon blev ca 5 månader. sen tog vi bort leksakerna o har kvat den som lekmatta istället. nu tycker hon om den igen :)
Hon började vid 2 mån då hon fick ett i julklapp. Hon använder det fortfarande och hon är 7 mån. Men hon ligger inte där lika ofta som i början. Ibland tycker hon det är kul och ibland inte. Som med alla andra leksaker.
Min dotter är snart sju månader och fortfarande road av sitt gym, det är en aktivitetsmatta med olika material (prassel, mjukt, tuta mm) och bågar över den där det hänger olika leksaker. Hon ligger på rygg eller på mage, eller sitter upp och leker länge.
Riktigt bra gym! Till äldsta dottern hade vi ett jättetråkigt som hon aldrig lekte med.
Hmm, i 4 månader tror jag.
Vi använder det fortfarande till grabben som är 7 månader, men vi har en tiny love med massa spännande funktioner, som musik när man trycker på vissa ställen på lekmattan, en tuta inbyggt, en leksakerna vibrerar osv osv..
Men nu så sitter han mest och använder lekmattan och leksakerna, han ligger inte och rycker ner grejerna längre, det tröttnade han på.