Lusthan skrev 2009-05-21 14:53:07 följande:
Även om det inte finns mammakläder på Ge-kås så finns ju annat fast i större storlekar som man kan använda sig av. Mjukbyxor, leggings och sånt. Har i och för sig för mig att mammakläder finns. Vad gäller för bebis så finns ett ganska litet (enligt mig) utbud på just bebiskläder men det är värt att kolla på. Finns nog även sängkläder och filtar och man letar tillräckligt bra. Jag har för mig att jag köpte täcke och kuddar till barnvagn och spjälsäng där innan sonen föddes men det var över sju år sen nu. Möblerna finns på IKEA. Tycker man att det är dyrt så kolla på Blocket för där säljs det ännu billigare oftast. Jag tänker spjälsäng, skötbord med mera. Finns sängkläder där också men ganska dyrt kan jag tycka. Jag skulle precis som du göra en lista och sen gå runt och kolla vad jag hittar på Ge-Kås. Det kan vara allt möjligt från musik, kläder och sängkläder till dig och bebis. Leksaker till när bebisen blir lite större finns också. Nu tänker jag för de allra minsta men även för äldre barn men det är ju svårt att tänka så långt framåt när bebis inte ens kommit än. :) Det roliga med Ge-Kås är att man ibland kanske inte hittar något men ibland hittar jättemycket. Så egentligen borde man åka dit lite oftare kan man tycka. Men oftast har de ett helt okej sortiment tycker jag. Jag har massor med kläder därifrån och sonen likaså.
när ja va på Gkås i mars så hade dom mkt mammakläder..
vi köpte inte mkt babykläder på gkås för de va mkt pojk eller flick-kläder, och eftersom vi inte vet könet så va det inte lätt..men det finns ju lite iaf..

dom har ju ett startpaket med kläder för baby men det va slut när vi va där, typiskt. annars har dom mkt bra saker där, billigt..