• ami

Resepotta?

Vi ska på semester (lång flygtid ca 14-15 timmar) och kommer bla att tillbringa en hel del tid i storstäder. Mini har precis blivit rumsren och använder potta. Vill I.N.T.E gå på vanliga toan.. Har sett att det finns ihopfällbara resepottor. Men funkar dom? Flygplanstoan kommer ju liksom inte att bli nån succé precis

• Svar på tråden Resepotta?
  • kristinah

insatspottan till babybjörns pottstol har vi, den får plats under vagnen i en påse.
     sköljs ur under kranen eller torkas lätt ur med en tvättservett

• Loppelina

Potette Plus verkar vara den perfelta lösningen för din Mini! Det är en resepotta som man fäller ihop men även en utfällbar toasits.
    Kolla här

www.amvina.se/potette

• Vic2ria

ngn som har koll vad potette kostar?

• ami
    Loppelina skrev 2009-05-22 10:19:14 följande:
    Potette Plus verkar vara den perfelta lösningen för din Mini! Det är en resepotta som man fäller ihop men även en utfällbar toasits. Kolla härwww.amvina.se/potette
    Ja, sån får det bli! Tack för tipset.
    Har du en sån själv?
    ...Mini är pojke och den verkar inte vara upphöjd framtill... men det funkar kanske ändå, har inte hittat nåt bättre alternativ så det får blir en sån ändå. Han får väl luuuta sig framåt
  • Loppelina

Det går inte att klara sig utan när man är ute och reser. Funkade dessutom vid ett tillfälle på ett flygplan när man inte fick gå på toa på ett par timmar pga turbulens.
    Tror de kostar ca 200 kr. Och sen behöver man engångspåsar till också, kostar kanske 50-60 kr.

• ami

Jag beställde från pappaprylar.se (fraktfritt). Kostar 199 kr, 10-pack påsar kostar 79 kr. Samma överallt, jag har kollade alla sidor jag hittade.

• Sugerhoney

Vi har en Potette och jag kan säga att vi hade inte klarat oss utan den! Vi har med den överallt, till hotell, i bilen på resor...mm. Helt perfekt!

• ami
    Sugerhoney skrev 2009-05-29 09:30:55 följande:
    Vi har en Potette och jag kan säga att vi hade inte klarat oss utan den! Vi har med den överallt, till hotell, i bilen på resor...mm. Helt perfekt!
    Fick pottan för ett tag sen, vekar superbra. Funkar ju även att ha över vanliga toastolen.
    Men jag tror att man kan klara sig utan dom särskilda pott-påsarna. Verkar ha samma mått som vanliga soppåsar på rulle.. Har inte provat dock. Det följer med 2 påsar hur som helst.
    Rek den varmt
  • Vic2ria

ja återkom gärna om man kan ha vanliga påsar för då kommer jag nog oxå införskaffa en =)

• ami
    Vic2ria skrev 2009-05-29 16:57:04 följande:
    ja återkom gärna om man kan ha vanliga påsar för då kommer jag nog oxå införskaffa en =)
    Nu har jag provat
    Ja, det funkar precis lika bra med vanliga soppåsar på rulle..
Svar på tråden Resepotta?