• teambe

Blinkande skor?!

VVårf fyraårings högsta önskan :) Ett par rosa skor som blinkar! Någon som vet vart ma får tag på det? Eftersom det lär bli favoritskorna som använda hela tiden får det väldigt gärna vara kvalitetsskor med bra sula men alla tips emottages tacksamt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-22 14:53
    tack för alla tips! verkar finnas bpåde här ch där. När jag skrev bra kvalitet kanske jag ska förtydliga att jag inte menar att de ska hålla länge utan att det ska vara "bra skor" som andas (i läder eller funktionsmaterial till exempel), och att det inte ska vara sån där plastig sula som finns på vissa billiga skor utan en rejäl bekväm gummisula. Om någon har ett par att tipsa om alltså!

• Svar på tråden Blinkande skor?!
  • MZD

vi har köpt det flera gånger till våra söner.
    Utanför Gekås en gång sen i vanliga skoaffärer runt helsingborgstrakten.
    Finns nog lite varstans. Men tänk på att de blinkar inte överdrivet länge

• Zeraphia

Min son letar efter blåa eller gröna skor som blinkar, rosa hittar vi men inte i andra färger. Rosa skor vill han inte ha "bara en rosa tröja"

• teambe
    Zeraphia skrev 2009-05-21 18:32:46 följande:
    Min son letar efter blåa eller gröna skor som blinkar, rosa hittar vi men inte i andra färger. Rosa skor vill han inte ha "bara en rosa tröja"
    var hittar ni de rosa?
  • Zeraphia

På din sko och Coop har jag sett dem. Vilken kvalitet de har kan jag därför inte svara på...

• Fiia85

jag köpte sambons dotters blinkande skor på maxi..dock inga är dessa inga rosa utan vita men du kan ju kolla..

• HOCHM
    Saja75 skrev 2009-05-21 19:12:13 följande:
    Letar oxå till pojk. Hittar bara rosa!
    På maxi har dom blinkande spiderman sandaler och blinkande gympadojjor med eldflammor. Köpte dom där för 2 veckor sedan.
  • EMO 979

Eurosko tror jag har..ganska dyra..men de brukar ha paketpris för tennisskor/sandaler för 500:- ca

• Melva

Köpte ett par svarta med rosa detaljer och blinkande blommor på ica maxi (max och maja). Kostade väl 150:- eller nåt. Återstår att se hur dom håller, men dottern har använt dom dagligen i kanske en månad nu och än håller dom bra.
    Hon är fö också 4

Men den ena skon har slutat blinka iofs, kom jag på nu. Fast dottern har inte reagerat något över det.

• m3ssy

Såg rosa blinkande skor i dag på Lidl, 99 kr kostade dom. Sen vad det var för kvalite på skorna kan jag tyvärr inte uttala mig om.

Svar på tråden Blinkande skor?!