• heter

Sexiga kläder för en dejt idag???

Vad ska jag ta på mig på min dejt ikväll? Jag vill se sexig ut men på ett klassiskt vis inte på ett trashigt och slampigt sätt.

Korta, tajta kjolar och klänningar går bort. Jeans är möjligt men jag har bara breda jeans, vore det okej? Och vad ska jag ha till isf? Det är inte fint att stoppa in en tajt tröja i mina jeans.

Är svarta byxor för fint och seriöst?

Min gå-bort klänning hade jag tidigare i veckan på samma dejt så den vill jag inte ta igen.

I wanna knock him dead men vad ska jag ta på mig? Hela mitt liv hänger på det här. Minst.

Och vad gör jag med mitt långa hår?

• Svar på tråden Sexiga kläder för en dejt idag???
  • Indianica

Svarta byxor låter bra tycker jag. Om det är för fint bero kanske på vad han är för typ och vad ni ska göra? Jag menar, är han en raggare som kommer i slitna, trasiga jeans och ni ska stå och hänga i ett öltält kanske du kommer känna dig för uppklädd..men jag tycker det låter OK. det är ju ingen galaklänning utan relativt vanliga byxor!

Jag gillar själv det klassiska stuket, men en sexig touch, he,he. Där är passformen viktig tycker jag. Försök hitta en enfärgad topp som framhäver dina former bra, kanske lite V-ringad och så har du ett fint halsband som drar uppmärksamheten dit och gärna matchande örhängen Har du en lite vidare topp, framhäv midjan med ett brett eller smalt bälte.

Om du inte vill ha en vanlig bomullstopp kan du satsa på material som har lite lyster i sig, polyester är billigast, men silke/siden är också "sexigt"! Om du kör på jeans istället för svart byxa, måste det absolut vara jeans som framhäver rumpan på bästa sätt!!! Det kan vara värt att satsa på Fornarinajeans eller dylikt Skorna är också viktiga. Gärna skor med lite klack så du går lite sexigare!!!

Ja, det var mina sexiga tips, hoppas de hjälpte Ha en trevlig kväll!!!!!

• heter

Tack för ditt svar.

Jag har ett par lite tightare jeans som kanske kan passa kom jag på, måste gräva fram och prova men det är gränsfall.

Jag är nästan säker på att jag ska ha en svart tunika-aktig ärmlös topp som man snör under brösten och sen blir den lite vidare nertill. Den är väldigt urringad dock så jag måste nog ha ett linne under. Annars blir det nog för trashigt.

Tror ni den toppen fungerar med smala jeans, breda jeans eller ska jag satsa på svarta eller tom gråa finbyxor till det?

• heter

Vi ska ut på ett lite finare ställe och han brukar klä sig snyggt för det mesta. Glömde skriva det ovanför.

• Fratris

ABSOLUT inte breda jeans, kvinna!!!

Smala jeans, enkelt linne och fina smycken! Och glöm inte stiletterna

Hur har du haft håret på övriga dejter? Det kanske är dags med en fin håruppsättning nu (lite slarvig) så att du visar hud på så sätt (alltså inte trashigt, utan fina axlar och nacke).

• heter

Så om inte mina skinny jeans passar så ska jag ta svarta byxor hellre?

Stiletter har jag inte och skulle än mindre kunna gå på dom.

Fina smycken har jag iaf så det är inget problem.

Håret har han väl mest sett mig i utsläppt eller hästsvans. Jag har ingen locktång och sånt att fixa håret med. Jag är blond med jämnlångt hår halvvägs ner på ryggen.

• heter

Iiiiiiiiiiii!!!! Nu kom jag på fler alternativ i garderoben. Välj mellan dom här tre är ni snälla och kom ihåg att klassisk sexighet räknas.

Det blir definitivt svarta vida finbyxor med

svarta ärmlösa tunikan som jag skrev om ovanför

en svart figursydd skjorta med krage och vita streck som är v-ringad och visar behagen med "diamanter" som manchetter (skulle isf ha den utanpå byxorna)

en skir beige topp med en påfågel i blått med kortärm som också är lite tunika-aktig, kräver linne under

Har inga bilder men ni får väl gå på det som låter snyggast. Tack. Tack. Tack.

• Fratris

Definitivt det sistnämnda :) Såååå fint med lite skirt, och färg! När du ska ha svarta byxor. Ärmlösa tunikan låter fint, men det blir så "svart " tillsammans med svarta byxorna. Det är ju vår nu! :)

Låter jättefint! :)

Svar på tråden Sexiga kläder för en dejt idag???