• lollypop45

Present från tärna till brud

Hejsan!

Nästa lördag ska min bästa vän gifta sig och jag ska vara brudtärna. Jag vill gärna ge henne nåt när vi är hos frissan och gör iordning oss. Dels för att visa att jag uppskattar hennes vänskap samt att ge henne nåt för att hon ska gifta sig. Men jag kommer inte på vad jag kan köpa, har ni några bra förslag?

• Svar på tråden Present från tärna till brud
  • lollypop45

Jo det tror jag allt att hon skulle. Har funderat på ett halsband kanske. Men tänkte om man kunde hitta på nåt annat?

• Mammut och Papput

Jag är såld på antika smycken just nu. Gamla ringar och halsband från sekelskiftet, kul med lite historia =)

• Mammut och Papput

Mammut och Papput skrev 2009-05-24 15:56:31 följande:

Jag är såld på antika smycken just nu. Gamla ringar och halsband från sekelskiftet, kul med lite historia =)
    Förra sekelskiftet förstås =)
  • lalasmama

kanske ett presentkort på massage, ansiktsbehandling, manikyr eller något liknande..
    eller varför inte en dag på något spa tillsammans med dig?
    så får hon/ni något lyxigt att se fram emot även efter bröllopet!

om du dessutom vill ge henne något mer kanske du kan lägga presentkortet i en liten nessesär tillsammans med några fina nagellacker, små tuber med lyxig bodylotion, smink.. m.m det beror ju på hur mkt pengar du tänkt lägga ut..

• meya

Jag skulle ge ett Thomas Sabo-armband! Då har du presenterna klara för flera år framöver Man köper berlocker till och får världens coolaste armband! Det finns helt otroligt roliga berlocker. Kika in på www.thomassabo.com
    Armbandet är även fint att ha bara "som det är"...

• Dixie

jag skulle se till att hon hae något, nytt, gammalt, blått och något lånat!

Svar på tråden Present från tärna till brud