4månaders som testar rösten.. =)
Är det vanligt att 4 månaders barn testar rösten? Min son har börjat skrika och låta som fasen när han ligger och sprattlar, vanligt i denna utveklings fas?
Är det vanligt att 4 månaders barn testar rösten? Min son har börjat skrika och låta som fasen när han ligger och sprattlar, vanligt i denna utveklings fas?
Lillen(4 månader och 1 vecka) ligger bredvid mig nu OCH de är LIV I LUCKAN från morgon till kväll. som en liten fågel försöker han gång på gång att söpräcka mina trumhinnor. DET ÄR UNDERBART!
Det gör min flicka som är 4 ½ månad också, ibland undrar man om det är operasång här hemma haha.. Det skär i öronen ibland! Helt normalt skulle jag tro
Japp, det är normalt
Min son höll på att ge en gammal dam en hjärtinfarkt på ICA när han var i den åldern och testade hur gällt han kunde skrika. Stackars damen som stod med ryggen mot oss hoppade högt
Om ett barni den åldern skriker e det för att ngt e fel! Inte sjutton testar ett spädbarn rösten, hur i hela friden kan ni tro det?
Ja min dotter började prata-jollra när hon var två månader. Ljuden har utvecklats både i styrka, röstläge ocvh vokalval.. Nu har hon börjat med ett ljud som kan krossa glas, shit vilka höga toner hon kan ta.
haha, oh ja. folk brukar vända sig om och kolla vad som händer med det stackars barnet som gapar så högt - och ser mycket förvånade ut när de upptäcker att bebisen ser skitglad ut. :)