undrar om vi har ett onormalt förhållande.
jag och min sambo har varit i hop i snart 3 år.
Men på nåt sätt så är han "allt man kan önska att man aldrig någonsin fick"
Men bara på ett plan. och det är när det hanlar om sex, romantik och komplimanger. Överallt läser och hör jag om att killar vill att det ska gå för tjejen. Min sambo har gett mig oralsex ca 5-6 ggr under hela vårt förhållande. Medans jag har givit honom det säkert 1000ggr.
När har väl har gjort det så är det dåligt och han klagar på att han får ont i tungan. Har pillar heller aldrig på mig, han tar mig nästan aldrig mellan benen över huvudtaget. Utan sexet består av endast in och ut sen är det klart. Så har det alltid varit enda fråb början. Å han säger att han inte kan ändra sig.
Sen har vi det där med komplimanger, han har ALDRIG sagt att han tycker att jag är snygg eller sexig, det närmsta han kommit är att jag är söt. Vist jag är varken sexig eller snygg, men jag vill ju ändå att han ska tycka det. han säger att han inte kan se om folk är snygga eller inte, för det är inte viktigt.
Om jag nån gång söker en komplimang tex säger att jag känner mig så äcklig och ful idag. Så säger han jaha det är väl dumt att du tycker så.
Inte nåt om att han inte alls tycker att jag är äcklig.
Han är så himla konstig. Men jag vet att han älskar mig en massa, men endå så kan han inte ge mig andra komplimnager än "jag älskar dig"
Å han ger mig inte något i sängen heller.
Jag vill veta om det är normalt, ska det va så här. Han är även väldigt osexuell, för hans del så räcker det med sex en gång i månaden!