• januaribebis09

Vad ge för pris till vinnarna av tipspromenad?

Hej,

På vårt dop ska vi ha en aktivitet mellan lunchen och tårtan, nämligen en liten tipspromenadrunda där alla frågorna handlar om vår son. Lagen består av ca 4-5 personer och vi vill ge det vinnande laget ett pris såklart. Gärna något personligt som relaterar till vår son.

Har ni några idéer på något?

• Svar på tråden Vad ge för pris till vinnarna av tipspromenad?
  • Eka80

Oj skoj, satt precis och fixade de sista frågorna på vår tipspromenad som ska äga rum på namnfesten :)

Väntar med spänning på vilka svar du får, vill också ha tips. Annars hade vi tänkt nåt tråkigt som en flaska vin eller nåt men det är ju lite tråkigt.

• CiMi

Åååh, vilket bra tips man kan ha på namnkalas ;o) Tyvärr komme rjag inte på vad man kan ge bort. Har du tänkt dig en viss summa att köpa vinst för?

Varför inte fot/handavtryck i ram?

• mamma2kids

fixa nå typ av diplom.foto med nå text bara..

• januaribebis09

Snälla, jag vill ha fler förslag! puff puff

• pigglet

"...och vinnarna får framföra en sång till sonen!"

Du kanske ville ha något mer seriöst?

• januaribebis09

Ehum, ja gärna det

• maneten

Vi gjorde ett pussel av ett foto på vår son på www.postfoto.se vilket vi tyckte var ett kul minne också för de som vann tipspromenaden. Det kostade inte så farligt mkt att göra det vill jag minnas.

• maneten

Kika under kategorin "barnartiklar" är kanske inte helt lätt att hitta dit annars .

• maneten

Ajdå nu såg jag att ni ska ha lag om 4-5 personer, då kanske det blir svårt att dela på ett pussel. Vi delade in alla i par eller efter familj så det blev ju lättare på det sättet.

Svar på tråden Vad ge för pris till vinnarna av tipspromenad?