• Anonym (klittan)

Hatar min stora klitoris!! obs, ingående!

I läroböcker för skolbarn står det "klitoris finns under de yttre blygdläpparna som en liten knopp". LITEN knopp??
    Min är inte heller UNDER blygdläpparna utan ovanför med sin egna hudhylsa, precis som en liten snopp. I upphetsat tillstån är den nästan 2 cm lång! Inte 17 är det en liten knopp?
    Sen har jag problem när jag onanerar, tex massagestavar som vibrerar, då viker sig min klitoris åt sidan, för den är så stor så jag får köra på ena sidan av klitoris istället.
    Jag skäms fortfarande framför min partner som jag vart tillsamman med i 7 år, över min klitoris. När han går ner på mig där nere så känns det som har suger av en annan karl. Jag har som förhud precis som en penis, känns ju hemskt.

Ville bara skriva av mig och om jag verkligen är normal...I porrsammanhang så kallas det "big clit" osv, men jag skäms över den. När jag rakat mig där nere så sticker klitoris fram som en minipenis

• Svar på tråden Hatar min stora klitoris!! obs, ingående!
  • Anonym

Har du gått på AAS? Då kan man få större..

• Anonym (klittan)

AAs?? Nä, jag är född sån här. Inga droger överhuvudtaget. Om nu AAS är det.

• sanna88a

jag vet att klitoris kan bli större om man onanerar ofta, jag har läst de nånstans, men vet ej om de stämmer.

min klitoris syns knappt men blir "hård" när jag e upphetsad.

• Anonym (klittan)

sanna88a:

men den är stor i oupphetsat tillstånd med. har haft såhär sen jag var liten och jag började ju inte onanera förrän i tonåren.

• Anonym (klittan)

sanna88a:

Du ebhöver inte svara, men sitter din ovanför eller mellan blygdläpparna? Jag fattar inte varför min sitter ovanför blygdläpparna och har en egen kåpa

• Anonym

Anonym (klittan) skrev 2009-05-24 13:12:22 följande:

sanna88a: Du ebhöver inte svara, men sitter din ovanför eller mellan blygdläpparna? Jag fattar inte varför min sitter ovanför blygdläpparna och har en egen kåpa
    Så ser min också ut. Vet du? Det är HELT normalt!!!
  • sanna88a

Anonym (klittan) skrev 2009-05-24 13:12:22 följande:

sanna88a: Du ebhöver inte svara, men sitter din ovanför eller mellan blygdläpparna? Jag fattar inte varför min sitter ovanför blygdläpparna och har en egen kåpa
    den sitter ovanför de inre blygläpparna men innanför de yttre , så nu vet alla det hehe!
    men alla ser vi olika ut, det finns fler som ser ut som du ts. oroa dig inte.
  • Anonym (klittan)

Anonym:

Att ha en klitoris som är som en penis och inte under blygdläpparna? En kille som jag hade när jag var 18 sa till mig "du har som en liten minisnopp"

• Anonym
    Anonym (klittan) skrev 2009-05-24 13:09:57 följande:
    AAs?? Nä, jag är född sån här. Inga droger överhuvudtaget. Om nu AAS är det.

Det är inte droger.. Det är anabola..
  • Anonym (hmm)

intimkerurgi kanske kan hjälpa

Svar på tråden Hatar min stora klitoris!! obs, ingående!