• lady37

Leggins och jeanskjol

Hej,
    Jag har aldrig haft leggins på mig tidigare och idag har jag köpt en vit, kan man ha den under en jeanskjol och måste man då ha en vit blus eller en annan färg? Förstår ni jag har ingen aning hur man kan? Har aldrig haft intresse tidigare trodde skulle inte passa mig men vill prova för jag tycker det är kallt ute och jag vill gärna ha kjol, kan man ha såna här strumpor då som inte syns i skorna(vet inte vad de kallas för, men såna som inte syns när man har träningskor. Tack för hjälpen!

• Svar på tråden Leggins och jeanskjol
  • Quench

Självklart kan du ha det till jeanskjol! Och du kan i princip ha vilken färg som helst till. Det mesta passar till vitt!

• blommanigbg

Har du vita leggings är det snyggast med en ljus topp. Varför inte en blommig med vit botten?

• Bess

Ja leggings och jeanskjol brukar jag ha. Men då brukar jag ha svarta lite kortare leggings ( typ 3/4 längd).

Ja dom där sockorna går fint att ha, dom syns ju inte utan e mer för att det ska kännas skönare i skorna.

• Lithe

Jag älskar vita leggings och jeanskjol och jag vill gärna ha något vitt upptill då. Jag levde i det ett tag. haha

• Fiffi83
    lady37 skrev 2009-05-24 13:39:02 följande:
    Hej,Jag har aldrig haft leggins på mig tidigare och idag har jag köpt en vit, kan man ha den under en jeanskjol och måste man då ha en vit blus eller en annan färg? Förstår ni jag har ingen aning hur man kan? Har aldrig haft intresse tidigare trodde skulle inte passa mig men vill prova för jag tycker det är kallt ute och jag vill gärna ha kjol, kan man ha såna här strumpor då som inte syns i skorna(vet inte vad de kallas för, men såna som inte syns när man har träningskor. Tack för hjälpen!
    Du kan mixa & matcha som du själv vill.. själv tycker ja inte att de finns några fel.. {#lang_emotions_smile}.. jag har legging i alla dess mönster & färger.. till jeans kjol kan du ju ha vad som helst.. & ja en snygg blus till e ju aldrig fel.. du får prova dig fram till de du själv e bekväm i..  De finns ju sk ballerina skor (billigt).. de e väldigt snyggt till leggings. du kan även ha lite snygga stövlar till.. väldigt snyggt de med.. som sagt.. jag tycker inte de finns några fel... lycka till!!
  • lady37

Tack tjejer, nu ska jag se hur ska det bli på mig. Jag har ganska vad ska man säga fylliga år och skule kännas bra om beneninte rörvarandra när jag går. Jobbigt med tjocka lår. Kanske jag också kommer att leva i det ett tag framöver:)

• Lithe
    lady37 skrev 2009-05-24 13:39:02 följande:
    kan man ha såna här strumpor då som inte syns i skorna(vet inte vad de kallas för, men såna som inte syns när man har träningskor. Tack för hjälpen!
    Det är klart att du kan. Köp ett par söta tygskor. Finns jättemånga olika fina sånna. Kostar bara ett par hundralappar.
  • lady37

Ja har ett par låga converse i vit skule kanske ha dem skorna???

• Lithe
    lady37 skrev 2009-05-24 13:47:54 följande:
    Ja har ett par låga converse i vit skule kanske ha dem skorna???
    Ja! Skitsnyggt!
  • lady37

Tack för all hjälpen:) Hoppas nu det funkar på mina tjocka lår och inte ser konstigt ut.

• mrs holiday

Absolut att du kan ha leggings under jeanskjol! Jag har vita, svarta, bruna och blå att varva med... Sen matchar jag med överdelen. Somblommanibg skrev så kan du ta upp det vita med något vitt eller ljust i överdelen, ett annat exempel kan vara en vit kofta till topp i annan färg.

Har du vanliga sneakers går det jättebra med superkorta strumpor i, som inte sticker upp ur skorna. Annars är ballerina snyggt till kjol + leggings också, men då utan strumpor i (är jag frusen brukar jag ha hudfärgade nylonknästrumpor, fast egentligen är det inte så snyggt - men jag fryser iaf inte! )

Svar på tråden Leggins och jeanskjol