maxosol
Någon som testat maxosol-tabletter och vet om dom funkar? Blir man snabbare brun om man äter dom?
Bara nyfiken. Ska åka till Kreta 25 juni och tänkte börja knapra lite piller för att underlätta solbrännan
Någon som testat maxosol-tabletter och vet om dom funkar? Blir man snabbare brun om man äter dom?
Bara nyfiken. Ska åka till Kreta 25 juni och tänkte börja knapra lite piller för att underlätta solbrännan
Käkade dem för några år sedan och de funkade på mig. Jag brände mig inte då som jag brukar göra.
Liten varning dock; man reagerar tydligen ganska olika på dem - kollegan blev alldeles orangebrunaktig i huden när hon åt dem.
oj! men det kanske det är värt om jag slipper bränna mig haha. Har varit i grekland två gånger tidigare, och fått solexem båda gångerna.. fast att jag smörjt mig med solskydd.. så om maxosol hjälper mot det är jag nöjd.. så skadar det ju inte att bli brun iofs.. får hoppas jag slipper bli orange
Men måste man inte börja äta tidigare än en månad innan planerad utlandsresa?
Jag har också ätit såna tabletter för längesen nu iofs, men jag har för mig att det stod någonstans att man skulle börja äta dem tidigt på säsongen?
Minst två veckor före solsemestern står det iaf i bruksanvisningen.