• MysMalin

Moogio- gud vilka persienner

Såg på ett avsnitt på Äntligen hemma, där de hade de mest fantastiska persienner med.....Hittade mig till sidan som bla har dessa, Moogio och har läst på deras hemsida. Men det framkommer inte på något sätt hur mycket de kan tänkas kosta...Någon som handlat därifrån och kan berätta hur mycket de kan tänkas kosta, på ett ungefär...Är väldigt nyfiken, tacksam om någon kan hjälpa mig!!!

• Svar på tråden Moogio- gud vilka persienner
  • Saffy

Jag tror att det var ett reklamblad från Moogia jag tittade i häromveckan. Det jag såg var SVINDYRT! Vi snackar alltså 20,000 för en schysst persienn till vardagsrummet. Eller 5,000 för en snygg rullgardin. Det bästa är nog att hitta en återleverantör och höra dig för, för det jag såg var hiskligt påkostat.

• MysMalin

oh herregud, det var riktigt dyrt det....Ja vi får nog fortsätta leta vidare.....att de har med så dyra saker på Äntligen hemma. Det borde väl vara saker som alla har råd med, men jag menar 20000 för en persienn, knappast.....Men tack i allafall...Saffy....Vi får komma på nått annat..

• sweetpea

Jag vet ju inte säkert, men jag tror knappast att deras persienner kostar så mycket. Jag såg en prisuppgift på en rullgardin från dem som kostade ungfär 600 kronor. Jag har tänkt att jag ska ha plisségardiner i hela min lägenhet och har därför skickat en förfrågan till Moogio - de kommer hem och mäter upp och lämnar offert. Jag kan tala om vad den var på när jag vet!

Ett annat alternativ är ju att fråga Äntligen hemma-redaktionen.

• MysMalin

vore super gulligt Sweetpea om du kunde berätta sen när du vet ungefär hur mycket de kostar. Det finns ju ingen Moogio butik här i närheten så jag kan inte få något hembesök tyvärr....

tack på förhand/ Malin

Svar på tråden Moogio- gud vilka persienner