• Toker

Har ni behövt gå till doktorn för bihåleinflammation?

Jag tror jag har det och funderar på om man ska ringa VC eller om man ska bara köra med att försöka rensa bihålan med näsdroppar och sånt själv... har ni som haft det gjort så eller har ni fått nåt hos läkare för att avhjälpa det hela? Jag har ju inte feber eller så men känner mig lite konstig i kroppen och så...

• Svar på tråden Har ni behövt gå till doktorn för bihåleinflammation?
  • Cia o krabaten

Nej inte jag, men mamma behöver göra det hela tiden.

• SIN74

Ja har har fått åka in och dränera/sätta rör i näsan till bihålan. Fy ...

• sallybuse

Ja jag har varit hos dr och fått pencellin när jag har haft bihållsinflammation.För de gör skit ont.man kan ju inte göra något.Man kan ju inte äta eller nått

• skorpionen80

Sambon behöver kortisonspray i minst en månad för att det ska gå över helt.

• Toker

Oj shit! Ja då kanske det är bäst ta det säkra före det osäkra och ringa direkt imorgon då! Jo det gör ju ont men inte så jag blir galen eller så... hmm!

• SIN74

Du får kanske slemhinnevidgande tabletter - fungerar väl när det inte gått för långt.
    Krya på dig!

• Max mamma

Helst så ger dr. "bara" kortisonspray numera.
    Men är man väldigt dålig eller absolut VILL ha penicillin så antar jag att man får det.

Mej trodde inte dr. på när jag hade det...hade ingen feber,och människan knackade på bihålerna men det gjord einte särskilt ont,men jag visst/kände att ngt var fel.
    Så 2:a ggr jag kom dit fick dom röntga bihålorna på mej,och då var det var i båda bihålorna...

Svar på tråden Har ni behövt gå till doktorn för bihåleinflammation?