• Good Sina

Helt fast I Drömmarnas Trädgård

Jag fattar inte hur detta barnprogram kan få min son at sitta still under hela programmet.. Han är helt fast i tv:n just när detta barnprogrammet sänds.. Annat tecknat kan han titta lite på o sen leker han med annat..

Han är helt frällst i detta barnsliga, teletubbies liknande barnprogram..

Nån mer som han barn som är helt beroende av I Drömmarnas Trädgård..??

• Svar på tråden Helt fast I Drömmarnas Trädgård
  • nano

Vi har inte tvkanaler men jag sätter på "klippshow" på youtube som dottern älskar.

Den har hon gillat i flera månader och kan ofta somna till den.

• Good Sina

svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp&lid=puff_1297749&lpos=lasMer
    Man kan se hela avsnitt på svt:s hemsida med..

nano skrev 2009-05-24 21:56:36 följande:
    Vi har inte tvkanaler men jag sätter på "klippshow" på youtube som dottern ä

har hon gillat i flera månader och kan ofta somna till den.
  • Matanza

Oja!! Makka-pakka är favoriten hos vår dotter!!

Nu har hon fått en bok med Makka-pakka och själva gosdjuret så det är makka.pakka hela dagarna!!!

Vi måste vara noga med att inte ha tvn på när hon ska äta för annars är det kört!!

På morgonen springer hon direkt till soffan och ropar Makka.pakka!!!

Vi fattar inte heller vad det är som är så bra!!!

*Nova 071001* *Lillebror BF 090525*
  • Good Sina

Det är som om skaparna till i drömmarnas trädgård visste precis vad som rör sig inne i huvudet på ett litet barn..
    Vi har tänkt köpa en Iggle Piggle nu till hans 2 års dag..
    Det är hans favvo.. =)

Matanza skrev 2009-05-24 22:06:41 följande:
    Oja!! Makka-pakka är favoriten hos vår dotter!!Nu har hon fått en bok med Makka-pakka och själva gosdjuret så det är makka.pakka hela dagarna!!!Vi måste vara noga med att inte ha tvn på när hon ska äta för annars är det kört!!På morgonen springer hon direkt till soffan och ropar Makka.pakka!!!Vi fattar inte heller vad det är som är så bra!!!
  • Sthea

Åhhh, har en dotter på 17 månader som också är helt fast i detta fantastiska barnprogram. Hon går runt och säger backa packa hela dagarna :)
    Vart har ni hittat dessa gosedjur ngnstans?

• Good Sina

Jag vet att Maxi har några att välja på.. Och att BR leksaksaffären skall ha några med.. Men den jag är intresserad av är den stooora på 58 cm.. säljes på tradera vad jag vet..
    www.tradera.com/-IGGLE-PIGGLE-I-DROMMARNAS-TRADGARD-52-CM-STOR-auktion_91840820

brunett24 skrev 2009-05-24 22:14:03 följande:
    Åhhh, har en dotter på 17 månader som också är helt fast i detta fantastiska barnprogram. Hon går runt och säger backa packa hela dagarna :) Vart har ni hittat dessa gosedjur ngnstans?
  • Moosan

O ja! Vår Lillprins på 2år ÄLSKAR dessa underliga varelser ...vi fick specialbeställa en Iggle-Piggle tårta till hans 2-årsdag..och självklart fick han massa saker därifrån..bla Upsy daisydockan,tåget ..ja...en annan kan ju inte namnen på de flesta,men han har full koll

Vi hittade sakerna på EKO....

• Good Sina

Fanns där de stora dockorna..?
    Vad låg priserna på.?

Oskida skrev 2009-05-24 22:19:25 följande:
    O ja! Vår Lillprins på 2år ÄLSKAR dessa underliga varelser ...vi fick specialbeställa en Iggle-Piggle tårta till hans 2-årsdag..och självklart fick han massa saker därifrån..bla Upsy daisydockan,tåget ..ja...en annan kan ju inte namnen på de flesta,men han har full koll Vi hittade sakerna på EKO....
  • Ankissen

Denna kärlek kan dessutom sitta i... Elliot är 3½ och tycker fortfarande att det är kul att titta på Drömmarnas trädgård. Inte så kul att jag kommer köpa figurer åt honom, men han vill ändå gärna se det.

Svar på tråden Helt fast I Drömmarnas Trädgård