• guldplutt

gravidyoga i malmö?

Jag har letat runt lite på Internet efter kurser i gravidyoga i Malmö ngn gång innan jul - tycker det verkar lagom eftersom jag har BF i början av februari. Men den bästa informationen hittade jag på Rund & SUnd, och där var redan alla kurserna under hösten helt fullbokade! Är det någon som har några andra tips..?

(jag vill gå på kvällstid eller helger så att inte det inkräktar för mkt på jobbet..)

• Svar på tråden gravidyoga i malmö?
  • Blåklinten

De har haft tidigare på friskis och svettis men verkar inte ha något den här terminen. Tråkigt för jag ville också gå på det. Samma med vattengympa för gravida som de haft tidigare.

• guldplutt

Vattengympa verkar de dock ha på Rund & Sund. När jag mailade och frågade om yoga så frågade de om jag inte ville gå på det istället.

• Gladåpositiv

Hej!
    Jag har haft tur och kommit med på en kurs gravidyoga på Rund och sund i höst. När jag letade hittade jag detta också. Vet inget mer än vad som står på hemsidan men det är i alla fall ett tips.
    www.yoga.se/malmo/yoga-meditation-kurser.html

lycka till!

• guldplutt

Ja, den sidan hittade jag också. Har mailat dem men inte fått ngt svar än. Är det någon som har någon åsikt om när det är lämpligt att gå? Deras kurs sträcker sig från slutet av september tom november. Jag har inte BF förrän i februari. Är det för långt innan BF..?

• 80a

Va bra att denna tråd finns. Jag vill också...
    Vart ligger Rund och sund? och vad heter deras hemsida?

• guldplutt

Minns inte adressen, men sök på google. Men yogakurserna där i höst är som sagt redan fullbokade...

Svar på tråden gravidyoga i malmö?