• Anonym

Psykiskt knäckande att gå och vänta på svar om jobb :-(

Går här o väntar på att få svar om ett jobb och det tär något fruktansvärt på mig psykiskt... blir liksom rastlös. Var där i förra veckan på intervju och de lovade höra av sig i början på denna veckan.

Det skulle innebära såååå mycket positivt om jag får jobbet, får jag det inte så skulle det innebära en massa negativt
    Så det har väldigt stor betydelse...

Fler som går o väntar?

• Svar på tråden Psykiskt knäckande att gå och vänta på svar om jobb :-(
  • Anonym (vet hur det är)

Vet hur det är...
    Mannen har varit arbetslös sen i augusti och jag sen 2006..
    Han va på intervjuv förra veckan och de ska höra av sig denna vecka..
    De skulle prata med 2 andra först....
    Hatar denna eviga väntan... värre än när man är gravid..

• Anonym

Anonym (vet hur det är) skrev 2009-05-25 15:46:18 följande:

Vet hur det är... Mannen har varit arbetslös sen i augusti och jag sen 2006.. Han va på intervjuv förra veckan och de ska höra av sig denna vecka.. De skulle prata med 2 andra först.... Hatar denna eviga väntan... värre än när man är gravid..
    oj, arbetslös sen 2006...? Vad jobbar du som? Vet att det är svårt att få jobb just nu, men har du sökt jobb hela tiden?
  • Anonym (Samma här)

Va oxå på intervju förra vecka och de lovade att höra av sig i början av denna vecka. Jag va den första kandidaten o de skulle träffa 2 till efter mig.
    Jag såå stressad just nu... hatar vänta!!! Nog värre för min sambo som får ta smällen för att jag är så trött, stressad o irriterad just...

• Anonym

haha... du kanske går o väntar på samma jobb som mig... det var två FÖRE mig som skulle intervjuas...

• Anonym (Samma här)

Hahaha.. Det finns väl en risk! ;)

• Anonym

du vill inte säga vad du jobbar inom?

• Anonym (Fr Olsson)

Ja samma här... jag har varit arbetslös i ett år nu, och var hemma och studerade ett halvår innan dess...så förutom lite extrajobb då och då så har man varit hemma läänge. Fritt är det ju, man kan planera sina egna dagar osv, men fyyyfan va ensamt det blir, och man är som utan ett sammanhang, o ekonomin är dålig osvosv.
    Mår inte så bra och funderar på om man kanske är lite deprimerad av hela situationen.
    Och inte blir det bättre av att jag fyller 30 i år

• Anonym (vet hur det är)
    Anonym skrev 2009-05-25 15:48:31 följande:
    Anonym (vet hur det är) skrev 2009-05-25 15:46:18 följande:
    oj, arbetslös sen 2006...? Vad jobbar du som? Vet att det är svårt att få jobb just nu, men har du sökt jobb hela tiden?
    Jag vart gravid slutet av 2006 därför har jag varit arbetslös, men slutade mammaledigheten aug 2008 sen pluggade jag för att jag inte fick något jobb..
    Men har sökt jobb under hela pluggperioden..

Är bagare konditor i grunden, har nu pluggat till barnskötare..
  • Anonym (Samma här)
    Anonym skrev 2009-05-25 16:33:02 följande:
    du vill inte säga vad du jobbar inom?
    Ekonomi, och du?
  • Anonym

Ekonomi/administration/inköp

Svar på tråden Psykiskt knäckande att gå och vänta på svar om jobb :-(