Familytime skrev 2009-05-25 19:13:43 följande:
Jag förstår.... jag förstår att du inte ångrar det. Jag spyr lite till, tror jag. Jag är gravid och har hängtuttar efter två ammningar och lär väl få ännu värre efter den här tredje lillskiten.... Så jag spyyyyyr på dig... av avund...
hehe va inte det :) du kan oxå göra det.
Jag trodde ALDRIG att ja skulle göra de trots att de va min stora dröm.
Men allt gick så fasligt fort.....Ringde till kliniken i GBG, fick tid för konsultation en vecka senare, sen en vecka efter det fick jag OP tid !!! Både konsultations tiden och OP tiden fick jag pga av att någon annan avboka sin tid.
Så jag bara gick upp till banken, tog lån på 40 000 samma dag och sen efter ett par dagar låg ja där och dom sövde ner mig, och VIPS när ja vakna hade ja 75 D istället för 75 A :D
Det enda som gör att jag ångrar liiiiite är att ja fick de ovanliga "rippling" som det heter.....Det som ja fasade mest för men som dom sa inte va alls vanligt...
Det är att när ja böjjer mig fram eller ligger på sidan så blir de värsa vågorna på sidorna av brösten....som tur är bryr sig inte sambon alls om det, bara jag som hatar det.
SÅ ja kommer ju inte ligga på sidan på stranden om ja inte har en bikini som täcker allt, haha...
Men för övrigt så e ja jätte nöjd.