• Sessie82

Tejp för dölja bröstvårtor?

Har köpt min allra första tubtop MEn m ina bröstvårtor sticker ut som bara den, och ja vill ju kunna gå utan BH, de e de som e själva grejen va?

Minns för att bra tag sen att man kunde på lindex.se beställa en slags lapp man bara satte på bröstvårtan ( me tejp på baksidan typ) som dolde.
    Men dom verkar inte finnas på sidan längre....Någon som vet vart man hittar sånna? Eller nått annat knep? Finns ingen sorts tejp hemma här som funkar, mina brösvårtor blir så otroligt hårda så dom syns jätte tydligt ändå, haha.

• Svar på tråden Tejp för dölja bröstvårtor?
  • lunkentuss

Det finns iaf i butiken på lindex Iaf här hos oss

• Familytime

Sen kan man ju ha axelbandslös BH också... skulle aldrig vilja gå utan BH.

• Sessie82
    himmelsflickan skrev 2009-05-25 18:12:24 följande:
    Det finns iaf i butiken på lindex Iaf här hos oss
    Oh okey? Ja ska till ett samhälle imorn som har en lindex butik, men vet du va sakerna heter så ja kan fråga efter dom?
    Hoppas bara ja har tid att sticka in dit o kolla....annars hade de vart jättesmidigt o bara beställa liksom
  • Sessie82
    Familytime skrev 2009-05-25 18:13:30 följande:
    Sen kan man ju ha axelbandslös BH också... skulle aldrig vilja gå utan BH.
    Ja har lyckan att ja kan gå utan bh eftersom mina e rätt fasta ( gjort bröst OP )
    Men enda kruxet e att ja hatar när mina vårtor syns....
  • Sessie82

Att ha en axellös BH under tycker jag bara e jobbigt, att behöva gå o dra upp den hela tiden eller lägga dom till rätta, haha.
    Skulle såå vilja gå utan bh :) Så skönt nu till sommarn.

• lunkentuss
    Sessie82 skrev 2009-05-25 18:14:00 följande:
    Oh okey? Ja ska till ett samhälle imorn som har en lindex butik, men vet du va sakerna heter så ja kan fråga efter dom? Hoppas bara ja har tid att sticka in dit o kolla....annars hade de vart jättesmidigt o bara beställa liksom
    Bröstvårtsplåster tror jag det heter
  • Familytime
    Sessie82 skrev 2009-05-25 18:16:48 följande:
    Ja har lyckan att ja kan gå utan bh eftersom mina e rätt fasta ( gjort bröst OP ) Men enda kruxet e att ja hatar när mina vårtor syns....
    Nu blev jag plötsligt avundsjuk att jag spydde på dig en liten stund.... hoppas det är OK....
  • Sessie82
    Familytime skrev 2009-05-25 18:23:51 följande:
    Nu blev jag plötsligt avundsjuk att jag spydde på dig en liten stund.... hoppas det är OK....
    Hihi självklart, men spy inte bara, inte bra för magen, hehe.

Jag gjorde den OP för ca 3år sen nu, jag hade JÄTTE små bröst innan, så jag gjorde de för att känna mig mer kvinnlig som de så f int heter, haha.

Ångrar de inte, trots att ja fick punga ut 40 000 ( tog lån o betalade 2 000 i månaden )
  • Familytime
    Sessie82 skrev 2009-05-25 19:11:35 följande:
    Hihi självklart, men spy inte bara, inte bra för magen, hehe.Jag gjorde den OP för ca 3år sen nu, jag hade JÄTTE små bröst innan, så jag gjorde de för att känna mig mer kvinnlig som de så f int heter, haha.Ångrar de inte, trots att ja fick punga ut 40 000 ( tog lån o betalade 2 000 i månaden )
    Jag förstår.... jag förstår att du inte ångrar det. Jag spyr lite till, tror jag. Jag är gravid och har hängtuttar efter två ammningar och lär väl få ännu värre efter den här tredje lillskiten.... Så jag spyyyyyr på dig... av avund...
  • Sessie82
    Familytime skrev 2009-05-25 19:13:43 följande:
    Jag förstår.... jag förstår att du inte ångrar det. Jag spyr lite till, tror jag. Jag är gravid och har hängtuttar efter två ammningar och lär väl få ännu värre efter den här tredje lillskiten.... Så jag spyyyyyr på dig... av avund...
    hehe va inte det :) du kan oxå göra det.

Jag trodde ALDRIG att ja skulle göra de trots att de va min stora dröm.
    Men allt gick så fasligt fort.....Ringde till kliniken i GBG, fick tid för konsultation en vecka senare, sen en vecka efter det fick jag OP tid !!! Både konsultations tiden och OP tiden fick jag pga av att någon annan avboka sin tid.
    Så jag bara gick upp till banken, tog lån på 40 000 samma dag och sen efter ett par dagar låg ja där och dom sövde ner mig, och VIPS när ja vakna hade ja 75 D istället för 75 A :D

Det enda som gör att jag ångrar liiiiite är att ja fick de ovanliga "rippling" som det heter.....Det som ja fasade mest för men som dom sa inte va alls vanligt...
    Det är att när ja böjjer mig fram eller ligger på sidan så blir de värsa vågorna på sidorna av brösten....som tur är bryr sig inte sambon alls om det, bara jag som hatar det.

SÅ ja kommer ju inte ligga på sidan på stranden om ja inte har en bikini som täcker allt, haha...

Men för övrigt så e ja jätte nöjd.
  • Sessie82

Vill bara tillägga att jag inte är sån som flaschar runt me mina boobs bara för att ja gjort dom större, haha de skulle ja aldrig palla....det känns som om jag haft dessa boobs hela livet :)

Springer liksom med stora sweatshirts och tröjer som döljer allt ofta :)

Men det är så skönt att kunna ta på sig ett tajt linne och det syns nått där, innan gick jag aldrig i tajta linnen.

• Familytime
    Sessie82 skrev 2009-05-25 19:24:03 följande:
    Vill bara tillägga att jag inte är sån som flaschar runt me mina boobs bara för att ja gjort dom större, haha de skulle ja aldrig palla....det känns som om jag haft dessa boobs hela livet :)Springer liksom med stora sweatshirts och tröjer som döljer allt ofta :)Men det är så skönt att kunna ta på sig ett tajt linne och det syns nått där, innan gick jag aldrig i tajta linnen.
    Det verkar inte så på dig heller! Du verkar vara jordnära, så det var nog ett bra köp! Det finns ju de som "gör sina bröst fulare" pga sin relation till dem och hur man bär dem... Ja, det finns alla sorter...

Jag vet inte om jag tänker göra det... hur det än är, så hatar jag att amma därför att jag hatar att ha stora bröst!! Haha! De är i vägen och jag ser ohyggligt tjock ut. Jag hade inte passat i det, tror jag. Det hade bara sett groteskt ut. Och eftersom jag ser vilken ful form mina tuttar får när de fylls med mjölk, så vet jag hur de ser ut om de är upp-pumpade... de får ju inte den vackra runda formen som man ser i tidningar och på TV... det blir mer en strutform liksom.. Hahha! Nä, det är inget för mig. Men grattis till dina! Flasha på du!!
  • Sessie82
    Familytime skrev 2009-05-25 19:27:48 följande:
    Det verkar inte så på dig heller! Du verkar vara jordnära, så det var nog ett bra köp! Det finns ju de som "gör sina bröst fulare" pga sin relation till dem och hur man bär dem... Ja, det finns alla sorter...Jag vet inte om jag tänker göra det... hur det än är, så hatar jag att amma därför att jag hatar att ha stora bröst!! Haha! De är i vägen och jag ser ohyggligt tjock ut. Jag hade inte passat i det, tror jag. Det hade bara sett groteskt ut. Och eftersom jag ser vilken ful form mina tuttar får när de fylls med mjölk, så vet jag hur de ser ut om de är upp-pumpade... de får ju inte den vackra runda formen som man ser i tidningar och på TV... det blir mer en strutform liksom.. Hahha! Nä, det är inget för mig. Men grattis till dina! Flasha på du!!
    Haha okey :) Isåfall borde du börja älska dina boobs iallafall, vilket ja aldrig lärde mig, hehe.
Svar på tråden Tejp för dölja bröstvårtor?