• myran82

Sexiga kläder till barn!

Var inne en sväng på Änglar och Stjärnor och tittade på kläder till kusinens barn som fyller 2 år.

Hon i butiken rekomenderade ett par hotpants-liknade jeans-shorts som skulle passa bättre på en porrskådis eller nåt i den stilen. Absolut inte på ett barn!

Köper verkligen folk dessa "sexiga" kläder till sina barn? Eller nån måste väl eftersom de säljs. Det skulle jag då aldrig göra.

• Svar på tråden Sexiga kläder till barn!
  • paloma84

Lika sjukt som när det såldes bikinis till små bebisar!

• paloma84

Eller fy fan stringtrosor för den delen.. huva, va läskigt!

• myran82

Dessa små shorts skulle nästan kunna fungera som stringtrosa också. Iallafall om barnet inte hade haft blöja.

• kurteva

Det var ju ett tag sedan men jag tyckte det var osmakligt när det var text bak på alla byxor t ex Princess, Cute osv. Tyckte det var fånigt till vuxna och vidrigt till barn!

• myran82
    kurteva skrev 2009-05-25 21:24:19 följande:
    Det var ju ett tag sedan men jag tyckte det var osmakligt när det var text bak på alla byxor t ex Princess, Cute osv. Tyckte det var fånigt till vuxna och vidrigt till barn!
    Håller med till 100%!
  • Queequeg

Min dotter på sju har flera sådna "hotpants" likande shorts och jag kan inte direkt tycka att det har något med sexighet att göra.

jag förknippar inte dessa klädesplagg med sexighet när det gäller barn, kan inte se det i överhuvud taget.

Dottern älskar dessa shorts och har haft sådana i flera år på sommrarna då hon tycker de är sköna och svla att ha på sommrarna.

• myran82
    Queequeg skrev 2009-05-26 02:03:15 följande:
    Min dotter på sju har flera sådna "hotpants" likande shorts och jag kan inte direkt tycka att det har något med sexighet att göra. jag förknippar inte dessa klädesplagg med sexighet när det gäller barn, kan inte se det i överhuvud taget.Dottern älskar dessa shorts och har haft sådana i flera år på sommrarna då hon tycker de är sköna och svla att ha på sommrarna.
    Jag tycker iallafall att de är alldeles för vulgära till småbarn. Dessa byxor var i storlek 86 eller om det var 92. Barnen hade lätt visat en del av skinkorna i dessa tror jag nog.

Har ditt barn så högt skurna byxor (eller hur man säger) så att hon visar en del av skinkorna?

Det använder inte ens jag, eller några av mina kompisar för att det är så vulgärt.
  • Consuela BananaHammock
    Queequeg skrev 2009-05-26 02:03:15 följande:
    Min dotter på sju har flera sådna "hotpants" likande shorts och jag kan inte direkt tycka att det har något med sexighet att göra. jag förknippar inte dessa klädesplagg med sexighet när det gäller barn, kan inte se det i överhuvud taget.Dottern älskar dessa shorts och har haft sådana i flera år på sommrarna då hon tycker de är sköna och svla att ha på sommrarna.
    Samma här, min dotter har många sådana hotpants precis som hon har många kjolar som är lite kortare.

Ser inte heller att det skulle vara sexigt på nåt sätt....Det är barn som bär dom!!
  • myran82

Consuela BananaHammock skrev 2009-05-26 10:32:27 följande:

Samma här, min dotter har många sådana hotpants precis som hon har många kjolar som är lite kortare.Ser inte heller att det skulle vara sexigt på nåt sätt....Det är barn som bär dom!!
    Visst att det är barn som använder kläderna så man tänker ju inte på att barnen är sexiga direkt (jag har då aldrig tänkt att ett barn ser sexig ut *hemska tanke*).

Men KLÄDERNA som skulle passa bättre på en sprippa osv kan vara sexiga.

Jag valde nog fel ord, skulle nog skrivit vulgärt redan från början istället för sexigt.
  • Tjimtjom
    myran82 skrev 2009-05-25 21:16:31 följande:
    Var inne en sväng på Änglar och Stjärnor och tittade på kläder till kusinens barn som fyller 2 år. Hon i butiken rekomenderade ett par hotpants-liknade jeans-shorts som skulle passa bättre på en porrskådis eller nåt i den stilen. Absolut inte på ett barn!Köper verkligen folk dessa "sexiga" kläder till sina barn? Eller nån måste väl eftersom de säljs. Det skulle jag då aldrig göra.
    Fast meningen är väl att dom ska ha tights under?
  • myran82
    Tjimtjom skrev 2009-05-26 11:16:43 följande:
    Fast meningen är väl att dom ska ha tights under?
    Dessa jag blev visad tror jag inte det var meningen att ha tights under.
  • Tjimtjom
    myran82 skrev 2009-05-26 12:47:42 följande:
    ¨Liknade dessa var det, fast högre midja och till barn.
    Min dotter har liknande vita. Med ett par ceriserosa 3/4 långa tights (dottern är tokig i rosa) o matchande tröja så ser det inte alls slampigt ut.
  • Hoppentoss

Det måste ha varit väldigt vulgära kläder eftersom jag inte ens fick gå in på sidan för våran jobbserver stoppade sidan.

Trist jag hade velat se kläderna eftersom jag har haft samma tankar som TS när man ser småtjejrs kläder.

Jag vet att folk inte tycker att det är sexigt för att det är små flickor.
    Men jag skulle tänka på alla snuskgubbar/pedofiler och inte vilja ge dem något att gotta sig i.
    Det finns så mycket söta flickkläder som ej är sexiga.

Hoppas ni förstår vad jag menar.

• Tjimtjom
    Hoppentoss skrev 2009-05-27 11:46:48 följande:
    Det måste ha varit väldigt vulgära kläder eftersom jag inte ens fick gå in på sidan för våran jobbserver stoppade sidan. Trist jag hade velat se kläderna eftersom jag har haft samma tankar som TS när man ser småtjejrs kläder.Jag vet att folk inte tycker att det är sexigt för att det är små flickor.Men jag skulle tänka på alla snuskgubbar/pedofiler och inte vilja ge dem något att gotta sig i.Det finns så mycket söta flickkläder som ej är sexiga. Hoppas ni förstår vad jag menar.
    ta bort början på länken, den delen där det står familjeliv ända tills nästa http. Fick likadant.
  • Hoppentoss

Nu kom jag in.

Nej...Jag skulle aldrig sätta på mitt barn sådanna byxor. Det måste ju vara pedofilernas paradis...hua ryser av bara tanken.

ruby84 skrev 2009-05-27 12:22:00 följande:
    image24.webshots.com/565/2/83/2/2684283020100... vist är det den som är länken?tycker itne sånt ser passande ut alls på barn... knappt på vuxna häller!!!!
  • Hoppentoss

Tack för tipset...nu kom jag in

Tjimtjom skrev 2009-05-27 12:15:56 följande:
    ta bort början på länken, den delen där det står familjeliv ända tills nästa http. Fick likadant.
Svar på tråden Sexiga kläder till barn!