• Sweetie1

Gravid v 7 och har bruna flytningar?

Är gravid nu i vecka 7 (6+2) och har nu nuder två dagar har bruna flytningar. Hade så med barn nr2 under samma vecka men kan endå inte låta bli att vara orolig. Behöver få höra lite lungnande ord. Vet nån varför man kan få bruna flytningar under graviditeten?
    Har oxå läst att vissa missfall har börjat så :(
    Jag hoppas det går bra och finns det flet som har så kanske vi kan lugna varandra.

• Svar på tråden Gravid v 7 och har bruna flytningar?
  • Katamari

Jag har haft det under en graviditet och det blev inte missfall!

• Lea78

Jag har precis som du bruna flytningar och är i vecka 7. Det är inte hela tiden men lite i går eftermiddag och så lite nu i kväll.
    Hoppas verkligen inte det är MF som är på gång!
    Hur går det för dig?

• Kotten7381

Jag har också fått bruna flytningar idag, är vi V.10.
    Har haft en missfall tidigare och det började med lite "spottnings" så jag är lite orolig - dock finns det väl inte så mycket mer att göra än att vänta o se vad som händer. Hoppas det går bra för er alla!

• Sweetie1

Här har det inte kommit mer nu får hoppas att det fortsätter så oxå. hur går det för er ?

• bambiii

du ska inte vara orolig hade samma sak hände två ggr sen var det borta bokade tid för vul och det var inget fel alls min bebis mådde hur bra som helst .dom sa att det inte var något farligt :) och att det var ganska vanligt så länge det ionte var rött och hade klumpar.. ;)

• plupp83

har också en massa bruna blödningar/flytningar. Inte så att jag måste ha binda, det räcker med trosskydd. Ska in till gyn i morgon och kolla upp. Har ingen aning om vilken vecka jag är i då jag haft två missfall bakom mig inom ett halvår och mensen har hoppat lite. troligtvis är jag nånstans mellan vecka 4-7. får se i morgon vad dom säger, är så orolig...

• AmandaBrun
    plupp83 skrev 2009-05-27 12:45:32 följande:
    har också en massa bruna blödningar/flytningar. Inte så att jag måste ha binda, det räcker med trosskydd. Ska in till gyn i morgon och kolla upp. Har ingen aning om vilken vecka jag är i då jag haft två missfall bakom mig inom ett halvår och mensen har hoppat lite. troligtvis är jag nånstans mellan vecka 4-7. får se i morgon vad dom säger, är så orolig...
    Håller alla tummar och tår för dig imorgon!

Hör gärna av dig om hur det gick om du har lust. Kram
  • plupp83

tack så himla mycket, det värmer massor!! Säger till hur det går! Kram

• MsCharlie

jag är i vecka 36 och kan fortfarande få bruna fläckar, mindre nu, det visade sig vara en svampinfektion .. Tala med din BM om du e orolig .

Svar på tråden Gravid v 7 och har bruna flytningar?