• Anonym (klänga)

Vad ska jag göra med min klängiga man

Min man är så förtvivlat ömhetstörstande. Så fort jag går förbi så ska han ha en kram.
    Så fort han är i närheten så kommer det en hand, på rumpan, i urringningen eller på brösten.
    När vi går i trappen så går han alltid bakom mig och kladdar på min rumpa.

Jag har börjat sova i t-shirt, för jag hinner inte ens ner under täcker förrän hans hand är där och gräver och jag vill bara linda in mig hel i täcket för att få han min kropp i fred nån gång.

Minst 50 ggr varje kväll säger han att jag är vacker.

Jag vet att detta låter som en dröm får många som läser,men för mig känns det bara stressande. Jag orkar inte med denna bekräftelse och detta tafsande precis hela tiden.

Jag älskar honom, men håller på att få psykbryt.
    Vad ska jag göra och säga för att få honom att förstå att jag inte orkar hela tiden, att jag vill prata om annat än hans kärlek till mig, att jag vill göra annat med honom är bara kramas,älska, smekas hela tiden

Jag vill att han ska se mig som en MÄNNISKA också, inte bara som en kvinna att sätta på. Ibland känns det lite respektlöst att han bryr sig så lite om att få respons tillbaka. Ju mer han pushar, desto mindre lust får jag.

Vågar snart inte ens krama honom tillbaka för det slutar aldrig med bara en kram, utan det ska alltid vara en LÅNG kram, eller flera, eller kyssar långt ner i halsen, och helst sex varje gång vi nuddar varann.

Vad ska jag säga för att inte såra honom?

• Svar på tråden Vad ska jag göra med min klängiga man
  • Anonym

Asså min sambo är EXAKT som du skriver.. Jag vet inte heller riktigt va man ska göra.. Ja brukar säga att ja mår lite dåligt eller har ont i huvet..

• pgson

Jag förstår dig. Dessa kladdande händer. Vet ingen bot. Men jag känner det som en respektlöshet att aldrig få vara ifred.

• Anonym (klänga)
    Anonym skrev 2009-05-26 08:16:05 följande:
    Asså min sambo är EXAKT som du skriver.. Jag vet inte heller riktigt va man ska göra.. Ja brukar säga att ja mår lite dåligt eller har ont i huvet..
    Samma här, grejen är bara att det är sant, jag mår skitdåligt när det börjar dra ihop sig till läggdags för då börjar "jakten" igen. Är så stressad av detta, och så less.

Samtidigt så känns det inte riktigt rätt att behöva låtsas att man mår dåligt för att få ha sin kropp ifred, jag vill hellre vara ärlig, men vet inte hur jag ska ta upp detta utan att såra honom.
  • Anonym (så samma)

hm.... trodde de va feö på mej. Att jag inte kunde ta emot. Skönt att fler känner desamma. Men nu va de inte de svaret vi ville ha. NÅGON SOM KAN TIPSA OSS PÅ LITE ÅTGÄRD!!!

Vad har era sambosar/män sagt när ni fört klänget på tal??

• Anonym (klänga)

Vi har pratat om det,många gånger,och härom dagen förde han det själv på tal, bad om ursäkt att han är på mig hela tiden, så han är ju iaf medveten om det.

Igår var det jättefint sommarväder här, varmt och soligt och jag gladdes åt att kunna ha fina sommarkläder, linne och tights. Inte för att hetsa upp honom alltså, utan för att det var varmt.

Han var som en igel på mig, handen rätt ner i urringningen utan förvarning, klämkläm på baken, kommentarer i ett.

Ska jag behöva klä mig i långärmad polotröja för att få vara ifred?

Jag VET ju att vi behöver prata om detta, jag vet bara inte hur.

• Anonym (så samma)

tror jag ska köpa dykardräkt tills vi klurat ut lösning. Tar nog cyklop åsså. Men då e man snygging i de åsså kanske. Formerna syns ju i dessa dräkter åsså. Ett par storl. större så ser de nog lite skoj ut istället.

Ska lätt följa denna tråd.

• Anonym

Men herregud mannan ÄLSKAR DIG!!!

Sluta klaga.....vänta bara tills den dagen då Du trånar efter han och han har totalt tröttnat på dig och din kropp...den dagen kommer...jag lovar.

• Anonym (så samma)

vet vet vet att man inte ska klaga på att de klänger. De e inte det de handlar om EGENTLIGEN. De e att det sker i tid åh otid. Överallt HELA TIDEN. Hinner inte andas ut.
    Det är jäkligt stressande.

Mvh Dykardräkten

Svar på tråden Vad ska jag göra med min klängiga man