• phridan

Vatten på tetra ? med sugrör.. som festis typ ??

Hej på er !

Vi har nu kommit på att enda sättet att få våran son att dricka är genom sugrör.

Vi köper nu dem som finns i barnmatshyllan, från findus å semper...
    Vore kul att hitta sånna fast med vanligt vatten i !!!

Någon som vet om/Vart det finns :) ??

• Svar på tråden Vatten på tetra ? med sugrör.. som festis typ ??
  • Lutten77

Hej,

det finns bonagua på tetra med sugrör som är smaksatt. Kanske kan funka.

• phridan
    Lutten77 skrev 2009-05-26 09:03:46 följande:
    Hej, det finns bonagua på tetra med sugrör som är smaksatt. Kanske kan funka.
    Har sett dem.. men det är ju smaksatt... bättre än bara juice iaf..
    Tack.. ska fortsätta att leta. vill ha helt anlig vatten..
  • 2 små prinsessor
    phridan skrev 2009-05-26 08:55:59 följande:
    Hej på er ! Vi har nu kommit på att enda sättet att få våran son att dricka är genom sugrör. Vi köper nu dem som finns i barnmatshyllan, från findus å semper... Vore kul att hitta sånna fast med vanligt vatten i !!! Någon som vet om/Vart det finns :) ??
    Vår dotter drack också bara ur sugrör, men vi köpte sådana flaskor med inbyggt sugrör (typ sportflaskor modell mindre) som hon fick dricka ur, både välling och annat. Vatten finns ju i kranen
  • phridan
    Fru Hennerdal skrev 2009-05-26 09:28:28 följande:
    Inte så vänligt mot miljön att köpa vatten på flaska/tetra...
    Men om det är ENDA sättet att få i sonen vatten så struntar jag faktiskt i miljön just nu :)

Jag vill köpa vatten på tetra för att ha när vi är ute på resande fot och ute i shopingcetrum tex.
    Hemma dricker han givetvis vatten ur glas med sugrör...
  • 2 små prinsessor
    phridan skrev 2009-05-26 11:04:20 följande:
    Men om det är ENDA sättet att få i sonen vatten så struntar jag faktiskt i miljön just nu :) Jag vill köpa vatten på tetra för att ha när vi är ute på resande fot och ute i shopingcetrum tex. Hemma dricker han givetvis vatten ur glas med sugrör...
    Men om du köper en sån flaska med sugrör så kan du ju iaf fylla på med vatten från 1,5 litersflaskor när ni inte är hemma
  • phridan
    2 små prinsessor skrev 2009-05-26 11:09:06 följande:
    Men om du köper en sån flaska med sugrör så kan du ju iaf fylla på med vatten från 1,5 litersflaskor när ni inte är hemma
    Absolut!
    Men vart hittar jag dem ?
     :)
Svar på tråden Vatten på tetra ? med sugrör.. som festis typ ??