• astoria

Världens äckligaste...

Kina-mat finns i Åstorp!!! Har aldrig ätit något så smaklöst!!!! Fy faaan säger jag bara. Bläää!

• Svar på tråden Världens äckligaste...
  • vackrastarflow

finns det nagot bra alls i Astorp?? Skamt asido, vi Helsingborgare alskar att retas med Astorp.

• Tjalle

Vad menar du egentligen? Är maten på just denna restaurang smaklös eller gillar du inte kinesiskt över huvud taget?

• Auro

jag som trodde det var min mat, som var världens äckligaste.

• astoria

Lite bra finns det väl,har ju bara bott här 1 år J, det var just denna restaurangen som hade väldigt smaklös mat.Älskar Kina mat annars Får väl åka till HBG nästa gång där har dom bra mat,eller Ängelholm

• E l l a

Tror jag vet vilken restaurang du menar - och i så fall håller jag med, maten är skit där! Käka lite pizza på Roma istället - den är däremot super, men det kanske du vet...

• astoria

Ja, Roma har en "liten" Kebab-rulle som är hur god som helst Nästa gång det blir hämtmat blir det nog Roma Kina-restaurangen kan stänga igen!

• vackrastarflow

jojo Astorp ar helt okej jag har bara varit dar en gang, sa jag ska inte klaga, hihi!

Kina-mat i Helsingborg... Vill minnas att det finns en bra en som ligger mitt over Dunkers, precis vid Jarnvagsgatan/Drottninggatan. Tror det var en mexikansk restaurang en gang i tiden... Det ligger en fontan precis utanfor, med en stor kula pa.

• astoria

Vi har ätit på den på Kullagatan några gånger,helt ok.

• Miss Daisy

Usch, jag tycker all kinamat är äcklig. I varje fall den som görs på kinesiska krogar och kallas för kinesisk mat i sverige. Tycker inte så mkt om riktig kinesisk mat heller, men den är bättre. I de kinesiska regionerna där de gör lite stark mat är denriktigt god.

Svar på tråden Världens äckligaste...