Världens äckligaste...
Kina-mat finns i Åstorp!!! Har aldrig ätit något så smaklöst!!!! Fy faaan säger jag bara. Bläää!
Kina-mat finns i Åstorp!!! Har aldrig ätit något så smaklöst!!!! Fy faaan säger jag bara. Bläää!
finns det nagot bra alls i Astorp?? Skamt asido, vi Helsingborgare alskar att retas med Astorp.
Vad menar du egentligen? Är maten på just denna restaurang smaklös eller gillar du inte kinesiskt över huvud taget?
jag som trodde det var min mat, som var världens äckligaste.
Lite bra finns det väl,har ju bara bott här 1 år J, det var just denna restaurangen som hade väldigt smaklös mat.Älskar Kina mat annars
Får väl åka till HBG nästa gång där har dom bra mat,eller Ängelholm
Tror jag vet vilken restaurang du menar - och i så fall håller jag med, maten är skit där! Käka lite pizza på Roma istället - den är däremot super, men det kanske du vet...
Ja, Roma har en "liten" Kebab-rulle som är hur god som helst Nästa gång det blir hämtmat blir det nog Roma
Kina-restaurangen kan stänga igen!
jojo Astorp ar helt okej jag har bara varit dar en gang, sa jag ska inte klaga, hihi!
Kina-mat i Helsingborg... Vill minnas att det finns en bra en som ligger mitt over Dunkers, precis vid Jarnvagsgatan/Drottninggatan. Tror det var en mexikansk restaurang en gang i tiden... Det ligger en fontan precis utanfor, med en stor kula pa.
Vi har ätit på den på Kullagatan några gånger,helt ok.
Usch, jag tycker all kinamat är äcklig. I varje fall den som görs på kinesiska krogar och kallas för kinesisk mat i sverige. Tycker inte så mkt om riktig kinesisk mat heller, men den är bättre. I de kinesiska regionerna där de gör lite stark mat är denriktigt god.