Barnvänligt,prisvärt hotell i LONDON??
Vi ska åka till London i sommar med vår 18-månaders. Nån som kan rekommendera nåt bra, ej för dyrt, barnvänligt hotell?? Hyfsat centralt!
Vi ska åka till London i sommar med vår 18-månaders. Nån som kan rekommendera nåt bra, ej för dyrt, barnvänligt hotell?? Hyfsat centralt!
Ingen???
Det är liksom ganska svårt att kombinera 'London', 'barnvänligt', 'centralt' och 'billigt'...
Hej
Vi har bokat hotell Queensway som ligger vid Paddington station (tåg från flygplatsen går hit) vid Hyde Park. Ska bo där 4 nätter med en 7 månaders baby. Har mailat dem om barnsäng och det skulle de fixa. Vi betalar resa och hotell genom Ving, och 4 nätter plus flyg med SAS från Gbg gick på 9500kr (2 vuxna ett barn). Vi vågar inte boka flyg med Ryan air som ju är superbilligt eftersom vi ska ha med vagnen...
Hoppas ni hittar något bra!
Hejigen..... tänkte bara säga att de flesta hotell nära Hyde park verkar vara helt ok och prisvärda men se upp om de inte har hiss!!!
Vi har bott på Royal National med barn, enkelt men rent hotell och ganska billigt med London-mått mätt. Det ingår frukost vilket är bra med barn, även om utbudet är lite skralt.
Det ligger Vid Russell Square (nära British Museum). Vi åkte inte tunnelbana alls utan gick med barnvagnen (tog taxi någon gång), tog ca 10-15 min att gå till Oxford Street.
Har för mig att det fanns vattenkokare på rummet också, bra när man ska ha välling på kvällen (om ert barn äter det).
jag gillar "thistle marble arch" de har familjerum 4 stjärnor ligger bokstavligt talat på oxfordstreet (ingång från sidogatan dock). hotellet har klass, är rent med stora rum och badrum, vilket är ovanligt i london. jag åker dit 3-4 gånger om året och har bott i de flesta stadsdelar och hotel fran 1-5 stjärnor och thisle trivs jag bäst med. kostar lite mer än hotellen i bayswater men tro mig det är värt varenda krona, sist betalade vi ca 700 natten för ett rum med frukost men det var ett riktigt kanonerbjudande.
kan rekomendera att ni läser på tripadvisor.com om ert hotell innan ni bokar...där brukar sunkiga hotell avslöjas med resenärernas egna bilder
Ah tack så mkt för all info !!!