• 060810

Vart köpa McLaren vagn?

Jag är sjukt sugen på en McLaren vagn nu till sommaren då det blir semester och massa resande med tåg och så.

Men vart i gudarna köper man vagnen?
    Billigare att beställa från utlandet?

Alla tips om vagnen tages tacksamt emot!
    Jag vet inte vilken modell än, men inte syskonvagnen i a f för min stora tjej får minsann gå nu!

• Svar på tråden Vart köpa McLaren vagn?
  • Snäckan05

Jag köpte min på Babyland för tre år sen.

• 060810

Okej, jag får kolla där! Har lite långt att åka dit, men det får man kanske ta i så fall.
    Ska nog ringa och höra med dem först så de har hemma i så fall innan jag åker dit.

• soso

Babyland har webbshop också. Som ett tips :)

• 060810

jo jag vet, såg det nu när jag var på deras hemsida, men jag vill gärna känna på vagnen först och prova sonen i den innan jag köper.
    svårt värre.. hade varit perfekt att kunna prova honom i den och sen kanske kunna komma över en billigt på nätet.

• Miss Lau

Jag köpte vår i England och den var väldigt mycket billigare än i Sverige, i alla fall då för ett par år sedan.

Fast jag tror tyvärr det är svårt att hitta någon butik som skickar vagnen hit utan man måste man nog åka och hämta på plats (vilket ju inte är gratis direkt ).

• 060810

Ja många säger ju att det är billigare att köpa från england..
    Får nog ta och kolla om det finns någon som skickar billigt.. :p
    Kan ju inte åka till england med sonen på armen heller direkt! :p

• Katjan

På babyland får man just nu tillbaka 50kr för varje 250kr som man köper en McLaren vagn för

• 060810

Såg det med och det lockar faktiskt en del! :)
    Kanske skulle ta och åka dit och titta och känna på vagnen! :)
    Även om det är en bra bit! Åker vi till Helsingborg är det 12 mil enkel resa! Men ungarna skulle älska det! :)
    Får se hur jag gör! Skulle vara så kul att göra något med barnen sen när man är i Helsingborg!
    Ska ta mig en stor funderare på att åka dit faktiskt!!

• 060810

Okej, jag mailade dem och frågade om de skickar till Sverige! :p
    Vet du vad frakten blir?
    Får man med regnskydd eller måste det köpas separat?

Svar på tråden Vart köpa McLaren vagn?