• Anonym (fantasilos)

Hjalp med olika s*x-straff!

Kan ni komma med forslag hur jag ska kunna straffa min kille med s*x? Vi leker alltsa och han behover straffas men jag har hjarnslapp och kan inte komma pa nagra bra straff. Vi haller pa lite med lack, att binda varann och sant om det ar till nagon hjalp.

Sa kom igen nu, ge mig manga tips for han har varit riktigt dum. Och jag vill verkligen straffa honom pa de mest plagsamma satt. (och da menar jag naturligtvis INTE med fysisk smarta om nagon trodde det. Bara pa ett upphetsande satt.)

Ar anonym eftersom att detta ar valdigt personligt som ni forstar.

• Svar på tråden Hjalp med olika s*x-straff!
  • Anonym (anonym)

Efter den 21 september behöver man inte ha någon anledning att vara anonym här på FL. Bara så du vet.

• Anonym (SANT?)

är det verkligen sant att man inte behöver ha någon anledning längre för att vara anonym ?
    trode jag aldrig att de skulle "ta bort"
    det är ju så viktigt att det "görs

• Anonym (SANT?)

på rätt sätt , skulle det stå.
    Jag kan tyvärr inte hjälpa dig ts . föredrar myspys istället för hårda tag

• linda87

ohh jag har massor förslag.
    *slicka dina fötter/skor
    *avhållsamhet från hans sida/nekan till orgasm dvs egga upp men ej tillfredställ
    *bind fast honom med ögonbindel framför ett fönster och dra upp persienen säg att vemsomhelst som går förbi kan se honom.
    *Beordra honom att utföra någon sexuell/hushållstjänst som han kanske inte är så förtjust i
    *droppa stearin på honom (är mer uppeggande än smärtsamt)
    *piska/smiska honom
    *låt han bära lite förundmjukande kläder, kanske slampiga tjejkläder i lack/läder typ french maid outfit. Mycket sexigt!
    *låt honom ha en butplugg medans han utför någon syssla. Kanske någon som du kan kontrollera vibrationerna på hihi..
    *lek lite ageplay och låt han vara den nuga undergivna som du kontrollerar på ett eller annat vis
    *ge honom sexuelnjutning och avbryt tills han svalnat för att sedan fortsätta, gör detta när han är bunden och inte kan oppunera sig MOHAHAh

åhhh nu växte mina små djävulshorn *S* :-P hoppas det var bra förslag i dina öögon vet ju inte exakt vad ni är inne på, tog inte med några extrema typ wet/scat då jag inte är inne på det så vet ju inte jag känslomässigt vad det innebär...

• Anonym (fantasilos)

Kamrater, battre kan ni val?

• linda87

kom ja inte me tillräkligt många ???? *S*

• Mirva

TS, ja, Linda gav dig många fina tips. Du får nog nöja dej med dem!

• sabina67

Ett effektivt sätt att straffa små pojkar som varit stygga på är att förminska dem ordentligt. Ta ifrån dem kontrollen helt enkelt. Min man blir väldigt lydig och snäll när han fått på sig en tjock blöja under byxan till exempel. För att inte tala om när han måste be om lov för att få gå och kissa. *S* Han blir också snäll av att få ha klänning och ankstjärtsbyxa. Det finns många sätt.

• Anonym (Nyfiken)

Några sätt att straffa frun då? Ni som är så uppfinningsrika..
    (inget farligt våld bara)

• linda87

översätt det jag skrev till att lämpa sig på en kvinna, svårare än så behöver det ju inte vara....

• ilis

Bäst är väl ändå att strippa vääääldigt låååångsamt, och sen smeka och leka med sig själv både med och utan leksaker framför en fastbunden karl, och sen bara ge sig bort från honom när han har liljeholmens i vädret ! (han blir ganska lydig och följsam senare vill jag lova ;)

Svar på tråden Hjalp med olika s*x-straff!