• Lingonhjärtat

Fikasugna mammor i stockholm?

Hej!

Jag heter Emma (23 år) och har en liten Ella på 11 månader. Känner inte jättemånga mammor i min ålder, men tycker det skulle vara roligt att lära känna några och fika/promenera/prata strunt/umgås med :) Någon som har lust att ses? Vi bor i solna, men åker gärna in till stan om det skulle vara så :)

• Svar på tråden Fikasugna mammor i stockholm?
  • tina1986

Hej!
    Jag heter Tina och är 22 och har en dotter som blir 1 år nu på söndag.. Vi bor i rissne (sumpan).. vi ses gärna på fika eller promenad :)

• Juhanna

Jag träffas gärna då jag kommer vara hemma med min dotter hela sommaren. Vi bor i Sundbyberg

• Saaaraa

Vi bor på södermalm och hänger gärna med! Dottern är snart 18 månader.

• espritgirl

Jag är visserligen 25, men skulel tycka det va trevligt att träffas för fika, promenad lr liknande. Har en dotter på snart 2.5

• Solo08

Heej!
    Heter Sarah och är 21 har en dotter på 1 Månad! Bor i Ulriksdal! :)

• Lingonhjärtat

Gud va kul att så många vill träffas :) Har varit dålig på att svara eftersom helgen varit full av dop, picknickar, middagar och annat trevligt. Men nu så finns tid att sitta en stund vid datorn :)

Hur ser den här veckan ut för alla? Skulle onsdag eller torsdag kunna passa? Vi kan när som båda dagarna. Om vädret är fortsatt fint kan man ju ha nån picknick eller nåt, annars kan vi väl ses och bara prata och fika? :) Vad funkar bäst för folk - solna/sundbyberg eller stan?

Nu är Ella på väg upp för trappan, så nu måste jag rusa!
    Kramar

• Juhanna

Jag är upptagen hela den här veckan men från och med näste vecka kommer jag vara hemma. Så nästa vecka passar bättre för mig

• Saaaraa

Nästa vecka passar bäst för mig också, den här veckan har jag fullt upp med diverse olika studentfiranden och mottagningar som vi ska gå på. Nästa vecka är vi lediga hela veckan :)

• Lingonhjärtat

Då kör vi nästa vecka istället :) Vad sägs om en lunch och promenad på onsdag 10/6?

Svar på tråden Fikasugna mammor i stockholm?