• nahna87

Karlstad BB

Är det någon som vet om man får liberos bb-väska där? Och om man får tillgång till bindor och blöjor? Åkte raka vägen hem förra gången så jag kollade aldrig, visste nog inte ens att man kunde få en sån där väska...

Hoppas nån av er vet! :)

• Svar på tråden Karlstad BB
  • unforgettable

Bindor o blöjor finns de tillgång till :D Men liberos väska vet jag inte :s Det har ja undrat med...

Rebecca -060208- Gravid BF -090613-
  • nahna87

Åh va bra :) Så slipper man ta med sig blöjor framförallt, väskan blir ju tillräckligt stor ändå av nån anledning ;)

• unforgettable

Haha ja kan bara tipsa dig om att "ta med ett par på vägen hem" Haha... Gratis är gott... Nä, men de finns en massa på ditt förlossnings rum. :D

Rebecca -060208- Gravid BF -090613-
  • KarlstadKarin
    nahna87 skrev 2009-05-27 17:26:50 följande:
    Är det någon som vet om man får liberos bb-väska där? Och om man får tillgång till bindor och blöjor? Åkte raka vägen hem förra gången så jag kollade aldrig, visste nog inte ens att man kunde få en sån där väska... Hoppas nån av er vet! :)
    Nej tyvärr så får man inte någon Liberoväska i Karlstad om det inte ändrats sedan jag fick i vintras.

Bindor + blöjor får du ta med dig om du skall var på passienthotellet på avdelningarna + förlossningen finns det.
  • malin väntar

Hej,
    Jag undrar oxå om man får Libero-väskan!

• unforgettable
    KarlstadKarin skrev 2009-06-01 12:39:06 följande:
    Nej tyvärr så får man inte någon Liberoväska i Karlstad om det inte ändrats sedan jag fick i vintras.Bindor + blöjor får du ta med dig om du skall var på passienthotellet på avdelningarna + förlossningen finns det.
    Men nu får man ju hämta blöjor o bindor om man blir på patienthotellet... då får man bara be om de,. :D
  • malin väntar

När vi var på förlossningsinfo på CSK sa de att man måste ta med egna bindor/blöjor om man ska vara kvar på patienthotellet, så jag har packat ner det. Hämtade ut Pampers gratispaket på Babyproffsen.

• Agamemnon

Födde där förra året och eftersom vi fick stanna på 11an hade vi fri tillgång till både blöjor och bindor. Vet inte hur det funkar på patienthotellet. Det finns ju inte längre någon barnmorska där så man får nog minst gå över till 11an (om man överhuvudtaget får något då om man inte är "inlagd").
    Någon Libero-påse fick vi inte.

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • unforgettable

malin väntar skrev 2009-06-01 14:27:03 följande:

När vi var på förlossningsinfo på CSK sa de att man måste ta med egna bindor/blöjor om man ska vara kvar på patienthotellet, så jag har packat ner det. Hämtade ut Pampers gratispaket på Babyproffsen.
    Jaha, till mig sa dom att jag inte bahövde ha de på vårat möte... Hum, jaja. Skulle de i vilket fall inte vara ner packat så tror ja inte att som låter en gå utan ifall någon har sagt nått annat... Säkert ja som fått fel info.
  • nahna87

Tack så¨mycke för era svar! :) Får väl slänga ner nåt ifall att antar jag. Vill helst sno såna där jätte bindor av dom, tyckte det va jobbigt med dom andra bindorna sist.. Men men, det kanske man kan tigga till sig en ändå ;)

Svar på tråden Karlstad BB