• SSAnniee

Libero limited edition

Tycker att det är lite fult av Libero att sälja de nya "limited editon" blöjor samma pris som de "vanliga" blöjor, fastän de minskat (rejält) antalet blöjor istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 20:05
    Det var inte min mening att starta med nån "blöjbråk" tråd här. Jag själv tycker att libero blöjorna är toppen men tycker helt enkelt att de är dyra eftersom libero är svensk tillverkad så borde de ju vara billigare eller så borde de skickar ut rabattkupongerna lite oftare än pampers. Som tur är (än så länge) så har sonen inget emot "comfort fit" som ju är billigare än "up&go" så nej, jag har inte gått och köpt limited edition.

• Svar på tråden Libero limited edition
  • Marma

Allt för att tjäna pengar vet du väl. Annars skulle de inte ens komma med limited edition blöjor

• Hannah76

Det är superlöjligt med limited edition öht. Vem bryr sig vad det är på blöjorna?

• Anna Svenssonliv

jag skulle föredra helt vita blöjor faktiskt. min man köper alltid limited edition för att tigrarna är tuffa. så bra för libero!

• Babybalo

Jag gillar tigrarna! Sonen vrålar "kisse" när vi sätter på dem!

• Kya

man har ju faktiskt valet att köpa de gamla vanliga blöjorna också. det är ju bara en smaksak.

27okt-08 tittade min lilla prins Filip ut :)
  • BellaBecca

Det är ju kul me lite omväxling!
    Dottern (1 ½) älskar sina tigerblöjor :)
    Men visst är det dåligt att dom är dyrare:(

• SchumiFerrari

En limited edition är alltid dyrare. Det är därför det heter Limited edition. Spelar ingen roll om det är blöjor, tröjor eller vasar.

Noa ska få en lillebror i augusti!!!
  • kurteva

Hade inte ens tänkt på att de var dyrare, men det spelar ingen roll sonen tycker det är roligt med tigerblöjor (tije-blöja!!!)

• KnoddenU

Vår tjej gillar också tigerblöjorna. Valet finns ju att köpa de vanliga om man vill.

• Miltons Mamma

Jag har inte nest tänkt på att det e färre blöjor. Jag personligen älskar när blöjorna är lite finare än vanligt. Sonen älskar nu att byta blöjor igen för att dete  Tigrar på dom:)

Svar på tråden Libero limited edition