• Anonym

Ursäkta, men var tusan köper man kondomer?

Tro det eller ej, men en snart 30 år gammal tjej kan inte detta med kondomer Vi har skyddat oss "hormonellt" i alla år, men nu är det förbi med sådan kroppspåverkan och jag lallade in på ICA och tänkte smyga ner ett paket på kassabandet - men där fanns ju inga Samma sak på koopera...... Vad i hela friden? Var finns de?

Och när vi ändå är inne på ämnet - vilken sort ska man ha? Det enda jag provat i ungdomens dagar är Profil och den där svarta otäcka saken med det känns lite förbi. Tar tacksamt emot alla tips jag kan få gärna på lite roliga varianter också

• Svar på tråden Ursäkta, men var tusan köper man kondomer?
  • Lacrima

På Apoteket bör det ju finnas.

• Anonym (Blygis)

Apoteket, pressbyrån och i vanliga mataffärer ska det finnas. Profil är bäst! Går att beställa på nätet också. Via RFSU.

• Tin o Trolls mamma

Apoteket har storpack med hyfsat billiga kondomer. Jag gillar faktiskt Profil. Enkelt o beprövat.

Tror att butikerna lägger undan kondomerna för att ungdomar inte ska snatta, men annars brukar de finnas framme vid kassan.

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Roliga kondomer? Hmm, Näcken är knottriga. Mamba sitter lite tightare och är gröna tror jag. Black Jack gillade du visst inte. Det finns ju självlysande kondomer och såna med all världens olika smaker, men jag vet faktiskt inte var man kan köpa sånt nuförtiden. Postorder antar jag.

Ekorren.

• Cuthalion

Ifall affären kör med automater för tobak finns kondomerna där. Då köper Du ett kort med varan Du vill ha och stoppar in det i automaten på väg ut ur affären

• Tin o Trolls mamma

Såna automater finns bara på fastlandet. Jag kände mig som värsta lantisen när vi var i Stockholm häromsistens.

Ekorren.

• wellah

Dom finns över allt ju, brukar vara alldeles vid kassan vid typ halstabletterna och rakbladen ehheeh

Svar på tråden Ursäkta, men var tusan köper man kondomer?