• MickeSthlm

Bend Over Boyfriend?

I USA och England talar man idag mycket om att tjejerna har börjat ta kommandot i sängen. De tar s a s "saken" i egna händer.

Där skrivs det en hel del om "Bend over boyfriend", "Strap-on" och "Role reversal". Dvs killen blir tagen av kvinnor med en fastspänd dildo. Och båda njuter av det.

Även dominanslekar, där tjejen är den dominanta på andra sätt och killen får vara "slynan", tycks bli mer och mer accepterade i många kretsar.

Själv kan jag känna att det är aktuellt, åtminstone i mitt eget förhållande. Men vad säger ni andra? Är Sverige prydhetens och homofobins bastion, eller håller sänglekarna på att utvidgas till att omfatta "gender play" även här?

• Svar på tråden Bend Over Boyfriend?
  • Buck gooter

skulle älska att vara slynan, och bli tagen med strapon. lägger en bild på min sida så ser ni. den är tecknad.

• Anonym (mamma&Fru)

Så jäkla pryda är vi väl inte här i sverige?
    Kan tänka mig att det mera är så att vi är pryda inför att prata öppet om vårt sexliv,och att vi faktiskt är utanför "ramarna" med lekar,sexleksaker osv.Men om någon frågar så kör man alltid med missionären för man vill ju inte verka onormal eller besatt...
    Min man är inte den som vill dominera i sängen, utan han vill att jag ska ta första steget,ta kommandot,vara bestämd och visa vart skåpet ska stå

och vad jag förstår så gillar många killar när tjejerna är dominanta i sängen.

• Woody K

De flesta killar älskar tjejer som tar för sig och visar vad de vill. Fast strap-on är nog överkurs för de flesta.

• Anonym (mamma&Fru)
    Woody K skrev 2009-05-28 15:04:39 följande:
    De flesta killar älskar tjejer som tar för sig och visar vad de vill. Fast strap-on är nog överkurs för de flesta.
    Nej,det skulle min man aldrig gå med på även om han älskar att jag är dominant!
  • Buck gooter

det behöver inte vara en strapon. det har kommit flera olika typer av massage stavar som stimulerar killens prostata. tex rude boy

• honkie

bring it on!!!
    knulla mig hårt i röven och kalla mig slyna. omväxling förnöjer och traditionella spår blir lätt uttjatade.

• MickeSthlm

Det verkar ju lovande!
    Kul att fler än vi gillar att vända på "steken". Jag tror att det är bra för förhållandet när man tillåter sig leka med rollerna, istället för att enas om en "minsta gemensam nämnare" typ missionären och rakt på utan krussiduller.

Som jag ser det är det sundare att man leker öppet och tillsammans än att det sakta puttrar under stängt lock som till sist exploderar eller innehållet i grytan bränns vid. (otrohet, sexmissbruk, andra missbruk).

Och när det gäller "risken" för en man ska känna sig som "bög" (o hu, hemska tanke (ironi)) bara för att hans tjej knullar honom eller för att han rider henne tror jag tvärtom att det är bra för både tjejer och killar att bejaka alla sina sidor, både "kvinliga-mottagande-omvårdande" och "manliga-aktiva-penetrerande-givande".

Sen är det en annan sak att man som person kanske lutar mer åt det ena hållet än det andra. Det har inte heller något direkt med om man är bi, hetero eller homosexuell. Men jag tror att om man är öppen för att bejaka hela sig själv istället för endast en viss del är det mindre risk att man blir homofob. Kanske kan man se det som sexforskaren Kinsey - en glidande skala där vi alla har mer eller mindre något av bisexualitet i oss innerst inne.

• Anonym (B.o.b.)

Bend over spås bli nästa stora grej inom straight-porren. Kommer garanterat att växa i sådana fall. Att det dyker upp som en tråd på FL är ju ett bevis på att det håller på att normaliseras.

Femdom är häftigt som variation till vardagssexet, men det krävs lite mer förberedelser än att komma in i sovrummet sent en vardagskväll och krypa över på andra sidan för att båda skall vara med på noterna.

• shellstr

Jag har inte märkt av denna nya trend, jag tror det är en fluga!

• MickeSthlm

Ja inte mig emot! Femdom känns spännande och kul. Undrar bara vem det är som gör sådana spådomar som du talar om? "Bend over spås bli nästa stora grej inom straight-porren. Kommer garanterat att växa i sådana fall."
    Och vad tycker tjejerna om det?

• MickeSthlm
    shellstr skrev 2009-05-28 21:14:13 följande:
    Jag har inte märkt av denna nya trend, jag tror det är en fluga!
    Jasså, jag läste en krönika för någon månad sedan i en "herrtidning" typ Café om just en kille i 25-30-årsåldern som hade träffat en tjej. Som den naturligaste sak i världen had hon föreslagit lite strapon-sex. Och han hade tackat ja. Det var ju inte i ett befintligt förhållande en gång utan bara ett one night stand. Så jag tror säkert "Anonym B.O.B." har rätt i det att det är en trend.
  • Anonym

Näe, jag vill inte vara i en killes röv och pula, skulle tappa lusten då :/

• honkie

fan helvete jävlar.
    nu blev jag lite sugen på att testa. flickvännen ställer gärna upp, har kört lite buttplugg och liknande saker. men jävla dildos alltså, alla strap-ons är ju så jävla stora tycker jag. och dom kommer i obehagligt material.
    någon grabb där ute som har nån skön dildo att rekommendera?

• MickeSthlm

Yeh, bäst för båda när man använder en bra lädersele och en Tantus Feeldoe eller likartad, dvs en "krökt" dildo som passar in i kvinnan med en tjockare "bulb"-del. Den modellen funkar tom om man inte har en sele. Då kan kvinnan i lyckliga fall få sån stimulans att hon kommer när hon tar mannen bakifrån eller han rider henne. Och i så fall är det troligt att första gången inte blir den sista. I varje fall inte för henne. Nice.

Svar på tråden Bend Over Boyfriend?