fixerad, väldigt långt ner v.36, när kom bebis?
kom precis hem ifrån bm, hon kännde att bebisen ligger fixerad VÄLDIGT långt ner nu! är i v.35+1.. har du varit med om det? kom din bebbe tidigare än bf-datumet eller gick du tiden ut?
kom precis hem ifrån bm, hon kännde att bebisen ligger fixerad VÄLDIGT långt ner nu! är i v.35+1.. har du varit med om det? kom din bebbe tidigare än bf-datumet eller gick du tiden ut?
Dottern var ordentligt fixerad i v 34+5 och kom ut i v 40+2
Nr 1 va fixerad i v30 och kom v36.
Nr 2 va fixerad i v32 och kom v39.
Nr 3 va inte fixerad alls och kom nio dagar efter bf.
Nr 4 va inte fixerad sist i v33. Får se nästa vecka när jag ska till bm igen.
Min bebis var fixerad v 34 och jag väntar ännu. V 38 nu.
vår lille bebis fixerade sig i vecka 36 (35+2) får se när den vill ut... har starka foglossningar
Jag är i vecka 39 (38+4) idag... ska til BM på måndag
Leo fixerade sig runt v.32 och låg väldigt långt ner.
Han kom i v.39 (38+4)
okej! ja för hon kände och sa -oj, här var det nån som har borrat sig ner väldigt långt redan. sen sa hon att hon fick ta och boka in ett till möte ifall den skulle komma tidigare!
Min pojke var väldigt långt ner och i stort sett fixerad i vecka 35.
I vecka 38 hade han åkt upp och lagt sig på snedden... skitkul.
Vattnet gick dagen innan BF och han kom ut på sedvanligt sätt, men när jag kom in till sjukhuset låg han alltså fortfarande på snedden och inte ett dugg fixerad.
Min lille knodd har varit fixerad sedan v 34 och har legat långt ner i bäckenet. Och nu verkar det som om han tänker komma ut snart eftersom mitt vatten gick för ca en timme sedan, är i v 38+3 idag. =)