• frida S83

Finns det sele och koppel att köpa till barn

ja det är det jag undrar. Nu har jag fått nog! Ramlade precis ner för en brant slänt för att min 2 åring sprang upp i snåret o gömde sig. Slog mej både gul o blå.

• Svar på tråden Finns det sele och koppel att köpa till barn
  • Glamrockare

bla gekås har det sedan borde det finnas i vilken barnbutik som helts typ babyproffsen, happyland osv.

Jag delar inte dina åsikter, men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem E.B.Hall
  • Miss Lynx

Selar finns ju till barnvagnar. Alltså sådana lösa. Koppel borde ju gå med ett vanligt hundkoppel.
    Var försiktig bara så du inte drar med dig barnet i ditt nästa fall!

• Lillmorsan

ja det finns det köpt en.. men det var inte populert för sonen hehe.. 14p tror jag på babyproffsen.

• Familytime

Koppel till barn???? :-O

• Glamrockare
    Familytime skrev 2009-05-28 20:02:32 följande:
    Koppel till barn???? :-O
    sele man sätter på med "koppel" att hålla i så att små barn som går eller som min son gjorde springer inte skall kunna komma så långt. mkt praktiskt.
    Jag delar inte dina åsikter, men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem E.B.Hall
  • Familytime
    Glamrockare skrev 2009-05-28 20:04:02 följande:
    sele man sätter på med "koppel" att hålla i så att små barn som går eller som min son gjorde springer inte skall kunna komma så långt. mkt praktiskt.
    Näe, det är inget för mig. Koppel har man till hundar, inte till människor....
  • frida S83

Tack så mycket för alla svar och länkar.
    Om ett tag kommer jag säkert kunna skratta åt det för det såg nog rätt så roligt ut när jag kom farande ner :)

• chazbo
    Familytime skrev 2009-05-28 20:04:58 följande:
    Näe, det är inget för mig. Koppel har man till hundar, inte till människor....
    Det finns barn som behöver koppel. Hellre koppel än ett trasigt barn............
Svar på tråden Finns det sele och koppel att köpa till barn