Jordgubbsmössa
Är det någon som vet var man får tag på en jordgubbsmössa. Kan inte sticka själv skulle gärna köpa en färdig.
Tacksam för tips
Är det någon som vet var man får tag på en jordgubbsmössa. Kan inte sticka själv skulle gärna köpa en färdig.
Tacksam för tips
Ingen som vet vart man kan få tag på dem
Kolla på någon affär som säljer garn och sånt kanske..??
I Karlstad finns de på patienthotellet, jag vet ju inte vart du bor men...
Vart bor du?
Här i Gbg har jag sett dom i affärer i Haga men i andra delar av landet kan jag tyvärr inte hjälpa dig med!
Lycka till!
Jag har beställt via nätet. Kolla här på köp och sälj sidan. det brukar vara en som säljer där som stickar själv. Har adressen någonstans om du undrar.
Hm... låter som om de är populära, om man skulle börja sticka kanske
är jordgubbsmössan bara till tjejer?(jag har en son,tycker att jordgubbsmössan är sötare än blåbärs)
Min son har jordgubbsmössa så det är inte bara för tjejer
Jag köpte min på marknad,men som libero skrev så brukar de finnas utannonserade på köp och sälj.
finns ofta på hemslöjdsbutiker............
jag köpte min från huddinge sjukhus förlossning! kostade 70kr (om jag minns rätt). där har dom hallon,blåbärs och jordgubbs mössor!
Jag köpte min sons blåbärsmössa på Danderyd på BB-avdelningen. Det var ett tag sen..kanske säljs de inte där längre...
Min mamma stickar! Min son har dock bara blåbärsmössor...
Libero jag tar gärna adressen om du hittar den. HAr tittat igenom köp och sälj och jag kan inte hi9tta någonting. Synd att det inte finns sökfunktion i köp och sälj det är ju en del man ska gå igenom
I dag fick jag tag på en jordgubbsmössa på Liseberg . De hade bondens marknad där idag och då sålde en kvinna sådana för 80 kronor. Jättefina.
Jag har en som endast är använd 2 ggr. Du kan få köpa min. Skriv gärna i min gästbok om du vill det!
Har lagt upp en bild på den nu...
Ok... Nu ser jag att du fått tag på en... Lite seg så här på kvällskvisten...
hjortron har jag sett oxå söta!
bruhar finnas på marknader...iallafallhär där jag bor.