• menta

Jordgubbsmössa

Är det någon som vet var man får tag på en jordgubbsmössa. Kan inte sticka själv skulle gärna köpa en färdig.

Tacksam för tips

• Svar på tråden Jordgubbsmössa
  • Göteborgstjej

Kolla på någon affär som säljer garn och sånt kanske..??

• FKKC

I Karlstad finns de på patienthotellet, jag vet ju inte vart du bor men...

• Jillsan7003

Vart bor du?

Här i Gbg har jag sett dom i affärer i Haga men i andra delar av landet kan jag tyvärr inte hjälpa dig med!

Lycka till!

• libero

Jag har beställt via nätet. Kolla här på köp och sälj sidan. det brukar vara en som säljer där som stickar själv. Har adressen någonstans om du undrar.

• mussepigg

är jordgubbsmössan bara till tjejer?(jag har en son,tycker att jordgubbsmössan är sötare än blåbärs)

• buebo

Min son har jordgubbsmössa så det är inte bara för tjejer

Jag köpte min på marknad,men som libero skrev så brukar de finnas utannonserade på köp och sälj.

• susku

jag köpte min från huddinge sjukhus förlossning! kostade 70kr (om jag minns rätt). där har dom hallon,blåbärs och jordgubbs mössor!

• aliceiunderlandet

Jag köpte min sons blåbärsmössa på Danderyd på BB-avdelningen. Det var ett tag sen..kanske säljs de inte där längre...

• Zophia

Min mamma stickar! Min son har dock bara blåbärsmössor...

• menta

Libero jag tar gärna adressen om du hittar den. HAr tittat igenom köp och sälj och jag kan inte hi9tta någonting. Synd att det inte finns sökfunktion i köp och sälj det är ju en del man ska gå igenom

• menta

I dag fick jag tag på en jordgubbsmössa på Liseberg . De hade bondens marknad där idag och då sålde en kvinna sådana för 80 kronor. Jättefina.

• Micis

Jag har en som endast är använd 2 ggr. Du kan få köpa min. Skriv gärna i min gästbok om du vill det!

• Micis

Har lagt upp en bild på den nu...

• Micis

Ok... Nu ser jag att du fått tag på en... Lite seg så här på kvällskvisten...

• leolina

bruhar finnas på marknader...iallafallhär där jag bor.

Svar på tråden Jordgubbsmössa