• snurrigamamman

13-åring sova hos tjejen

Min 13-åriga son (14 i höst och ser ut som minst 15) vill sova över hos sin flickvän som är lika gammal. Har pratat med hennes mamma och det är OK för dem men jag tycker det känns så tidigt.
    Har försökt ta det där med blommor och bin men där var jag bara "pinsam"
    Är det kanske jag som inte inser att sonen börjar bli stor

• Svar på tråden 13-åring sova hos tjejen
  • aspenbäck

jag tycker nog att de kan sova över hos varandra, det som kan hända på natten kan lika gärna hända på dagen, men det låter ju bra att du har kontakt med hennes mamma så att ni har lite koll på dem. Förstår att det känns konstigt, när ens barn börjar bli stora, har svårt att tänka mig in i den situationen, har en liten bebiskille nu men även han kommer väl dit vad det lider.

• Eisa

Släng åtan några kondomer utifall.

• iii83

hahaha men de behöer inte bädda i en säng, golvet åt sonen hehehe, madrass

• BlommyNess12

Smyg till honom ett paket kondomer eller något så de skyddar sig iallafall..
    Jag tror däremot att de redan haft sex, det brukar komma före sova-över-grejen..

• snurrigamamman

Ska kanske be dem bädda åt honom i vardagsrummet eller så...
    Oj oj oj, måste nog sova på det här nu. Har lovat sonen ett svar i morgon eftermiddag...

• Maac

Jag hade sex i den åldern med min pojkvän. Ge honom några kådisar o be honom använda dem om han nu måste ha sex.

• snurrigamamman

Blir nog till att köpa ett paket kondomer i morgon.

• FruPriftis

Ja ska ni göra något så ge han kondomer, säg inte åt dem att sova i vardagsrummet, blir så dubbelmoral då...

• aspenbäck
    BlommyNess12 skrev 2009-05-28 23:03:00 följande:
    Smyg till honom ett paket kondomer eller något så de skyddar sig iallafall..Jag tror däremot att de redan haft sex, det brukar komma före sova-över-grejen..
    Jag sov över hos min kille när jag var 12, han var 14. Han hade haft sex förut men inte jag och vi hade det inte ngn gång ändå så det behöver inte vara så men som du säger så skicka med kondomer ifallatt+ prata med honom på allvar om blommor och bin även om han tycker att du är pinsam.
  • BlommyNess12
    aspenbäck skrev 2009-05-28 23:14:52 följande:
    Jag sov över hos min kille när jag var 12, han var 14. Han hade haft sex förut men inte jag och vi hade det inte ngn gång ändå så det behöver inte vara så men som du säger så skicka med kondomer ifallatt+ prata med honom på allvar om blommor och bin även om han tycker att du är pinsam.
    Nej, det är klart det inte alltid är så, men det brukar vara så.
Svar på tråden 13-åring sova hos tjejen