lättast kejsartsnitt
Undrar om ngn vet var man lättats kan få kejsarsnitt i skåne, hittar inte statistik någonstans. Ngn som vet?
Jag är jätte rädd och vill få ett snitt igenom!!
Undrar om ngn vet var man lättats kan få kejsarsnitt i skåne, hittar inte statistik någonstans. Ngn som vet?
Jag är jätte rädd och vill få ett snitt igenom!!
Tvivlar på att det är malmö i alla fall.
min bm berättade för mig att i sverige får man inte tvinga någon att föda vaginalt. bor dock i 08 området. men kräv ditt snitt.
sett att det är lättast i stockholm , men här i sverige kan de nog neka en.. jag var i helsingborg och läkaren sa att man inte ger kejsarsnitt, endast i MYCKET sällsynta fall!
puffar
Varför är du jätterädd inför en vanlig förlossning? Jag hade varit mer rädd inför ett kejsarsnitt tror jag! Visst, en förlossning gör JÄVLIGT AS ONT!!!! men det är en naturlig smärta och upplevelse för kroppen! Kroppen kan föda barn av sig själv, även om man aldrig gjort det innan! Jag tycker det är synd att så många är rädda för något så naturligt! Måste vara jobbigt för oavsett så måste ju ungen ut :) det kommer man ju inte undan! Men snitt framför vanlig förlossning förstår jag inte riktigt? Det finns ju så många mer fördelar med en vaginal förlossning! eller?