Choklad och Nötter skrev 2009-05-30 05:49:47 följande:
Lägger ni mycket pengar på underkläder? Och är ni noggranna att de ska matcha varandra? Dvs behå och trosa? Har ni några favoriter bland underklädesmärkena? Ska det vara dyrt eller billigt? Själv köper jag inte underkläder så jätteofta, men 2-3 ggr om året unnar jag mig något lyxigt set från t ex Passionata eller Chantelle. Annars tycker jag Lindex har prisvärda underkläder. Sen måste det matcha, annars känns något fel.
Åh, köpeer ofta i England ! TYcker inte Sverige har så bra utbud. JAg gillar La Senza underkläder, och Ann Summers!
Gillar främst att köpa trosor, men när jag köper BH:ar köper jag DEFINITIVT ALLTID trosor till, alltså ett set. Fattar inte varför man inte skulle köpa trosorna till om man köper BH?! Superkonstigt!
Jag är nog rätt noga med att de ska matcha om jag är med killen och så, men jag gillar svart och brukar helt enkelt köpa svarta BH:ar eller BH:ar med svarta detaljer, då passar alla sorts svarta troso till
Jag älskar Calvin Kleins underkläder för "basic" bruk, de är sååå sköna i bra material!