-
-
Svar på tråden adopterad från srilanka
-
Hej ! Mitt namn är Caroline ,jag är adopterad från Srilanka genom Niel Silva 1978 har letat efter mina rötter ett tag utan resultat. Är det någon som har adress till Niel eller andra kontaktuppgifter vad det gäller adoptioner från hans barnhem i Mount Lavinia. Skulle bli jättelycklig om jag fick lite hjälp!!
MVH Caroline -
Hej jag är också adopterad därifrån samma år som du. Här är han adress .
Hans adrees är colleuge avenue 17 mount lavinia. Hotellet han äger heter Mount lanka hotel. -
hej
ja med är adopterad från sri lanka,
kom hit 81
adopterades via neil ,
min mor här hade sparat kontaktuppgifter om mn biologiska mor, hittade henne 99, har har kontakt med min biologiska kusin via facebook.
lycka till med att söka rötter, det är verkligen jätteskönt att veta, men det är ju olika för alla...
-
Vill bara tillägga att det tydligen finns 2 Niel da silva som sysslade med adoptioner. För den Niel som mina föräldrar hade kontakt med bor i Galle och äger inget hotell. Däremot hade han ett guesthouse för längesen som mina föräldrar bodde på. Men nu jobbar han i en souvernirbutik utanför Mount Lavinia Beach hotel.
Vi var på sri lanka i februari och vart hembjudna till hans hem i Galle. Det var en fantastisk upplevelse att träffa honom och hans familj efter drygt 30 år =)
Ska försöka lägga in en bild på Niel på min sida..
;vh
//Ulrika -
Jag har lagt in en bild på Niel, som sitter tillsammans med min mamma....
-
Hej !
Jag har adressen till Niel( som igentigen heter Nelson) men för ngr månader sen pappa pratade med honom låg han och var sjuk i hjärtproblem. Det är riktigt att det finns 2 "niel" så kolla först vem du har som adoptionsadvokat och återkom till mej om du vill och det inte är samma Man som Nirosha har.