• sofie 83

namnfilt

jag köpte en namnfilt på viföräldrar för två år sedan. skulle vilja ha en sådan till nästa barn med+ mitt gudbarn men hittar tyvärr inte den. någon som vet var man kan få tag på en eller något liknande?
    har sett en på sagofabriken ben den va jätte ful och så stod de bara födelsedatan, inte vikt och längd =(

fia

• Svar på tråden namnfilt
  • Jennizz

Hej!

Ta en titt på www.janderdesign.se Jag har beställt därifrån och var jättenöjd både med produkterna och bemötandet av tjejen som syr och broderar de.

• sofie 83

jätte fina men man kan man själv bestäma texten? fattade inte de så.

• Jennizz

Det går att köpa de färdigsydda som finns på hemsidan eller be henne sy upp i valfritt tyg och den text och broderi du vill. Maila gärna henne och fråga.

• jelena2

Jag köpte via Vi Föräldrar för tre år sedan. Det fanns rosa och ljusblå. På våra står det namn, datum, vikt och längd. De är jättefina! Jag vill minnas att de kom från ett företag från Danmark.

• NathaoLasse

Suck.. letar oxå efter den filten. Har en till min son, ville ha en till min dotter oxå.. Har dem slutat sålt dem? =/

• puh fantast

Dottern fick en i doppresent i oktober, så har de slutat sälja de så är det ganska nyligen i så fall.

• sofie 83

JA!!! tack snälla de e den den e jätte fin! min son har en och nu ska jag beställa till mitt gudbarn som dopresent.

• NathaoLasse

Yess!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)

• NathaoLasse

Tack så mkt Gtr!!!!!!! du har gjort min dag!!!!!!!!!!!

• 3 barns mor

har ni beställt dom än. vad blir det med frakt till sverige och hur gör man med betalningen

• sofie 83

vet inte om det stod något om frakt men den kosta 449 danska så de blir ju lite dyrare, stod att pengarna skulle dras när filten skickas om ca två vecker så de blir en överaskning vad den kostar. men för mig e den värd de.

• 3 barns mor

ska också beställa en har en till äldsta dottern och hon älskar den vill ej sova utan. hon fick den av sin mormor. så nu måste moromor betsälla en till till våran dottern som kom för 3 v sedan.

• sofie 83

ja de e bra med mormrar min son fick sin i doppresent av sin mormor och vill att lillebror som e på väg oxå ska få en när han döps.

• sofie 83
    3 barns mor skrev 2009-06-04 12:44:38 följande:
    ska också beställa en har en till äldsta dottern och hon älskar den vill ej sova utan. hon fick den av sin mormor. så nu måste moromor betsälla en till till våran dottern som kom för 3 v sedan.
    grattis till nya lilla tjejen!
  • Åsa82

Någon som vet vad den kostar med frakt til sverige ???

~♥ღ♥~Thea 060202~♥ღ♥~ Melwin 070703~♥ღ♥~
  • 3 barns mor

tror jag betalade 658 kr nånting

• längtan89

denna har jag letat hejvillt efter! den sista alltså www.my-babyplaid.com !

Jag har till och med skrivit mail till viföräldrar utan att få något svar för det var nämligen där jag köpte den sist, så nu ska jag köpa sån till hösten till min syster som väntar barn i slutet av oktober och min svägerska som ska ha i mitten av oktober så hoppas jag också att mina föräldrar köper den till mitt barn som kommer den 1a oktober =)

Tack Gtr

3 barns mor skrev 2009-06-02 23:25:47 följande:
    www.my-babyplaid.com/default.asp är det den ni letar efter
Svar på tråden namnfilt