• tjejmamma79

yantra mattan

vet att det disskuterats mycket om spikmattor här på familjeliv.
    nu har det kommit en ny version med ännu mera piggar som heter yantramatta
    funderar på att köpa en sådan då den finns på extrapris på life endast 499kr
    på yantramattans hemsida står det att det fått bäst i test att tidningen kropp och själ. skriver in länken här under. samtidigt som jag är nyfiken på nån som provat och kan ge betyg

www.yantramattan.se

• Svar på tråden yantra mattan
  • Suri

Jag fick just en sådan idag i födelsedagspresent. Har inte testat spikmatta förut och är lite nervös.
    Den ligger på golvet och väntar...

Lovar att återkomma med betyg.

• tjejmamma79

jag provade min svägerskas shakti mattqa som jag gillade men denna ska ju vara ännu bättrae

• Suri
    tjejmamma79 skrev 2009-05-31 22:53:13 följande:
    jag provade min svägerskas shakti mattqa som jag gillade men denna ska ju vara ännu bättrae
    Det låter ju verkligen lovande.
    Jag är en sån där "spänd/stressad" person med mycket spänningshuvudvärk, gnisslar tänder på natten, drar upp axlarna osv. Hoppas på ett mirakel...
  • tjejmamma79

var beredd på att det gör ont i början men det blir bättre.
    jag är också spänd av mig , testade även att ligga med svanken på och den övre delen av rumpan och fötterna i golvet det ilade och gjorde ordetligt ont men det är väl då det gör nytta
    pratade med yrkesmassören på jobbet om spikmattor han kände inte till yantramattan han själv använde en ryskspikmatta uppblåsbar i säckväv som han rekommenderade däremot sa han att köpa den svenska spikmattan var att kasta pengarna i sjön, så bra med insider tips

• Suri

Nä, nu måste jag gå och testa känner jag!

Kommer tillbaka imorgon och berättar. Fast det kanske tar ett par gånger innan man känner rätt effekt.

Vi hörs!

• Champagne

Jag har en yantramatta.

Har visserligen inte testat någon annan än den, men den är ljuvlig

• tjejmamma79

puffar för om nån testat än. vill köpa en imorgon eftersom det är ett bra introduktionspris på den

• Suri

Nu har jag legat på min 3 kvällar. Det är himla häftigt. Jag somnar direkt efter och sover bättre/djupare tror jag. Men det står att man uppnår full effekt efter ca 14 dagar, så jag kan inte lämna omdöme än. Ska bli spännande och se om det ger mer effekt.
    Jag gillar den jättemycket i alla fall. Sambon ligger han med. Han tycker också att det är jätteskönt!

• tjejmamma79

Jag var och köpte en yantramatta på Life idag och har provlegat, känns bra inte så ont som man trodde.
    ska också prova lite varje kväll.
    speciellt sätesmusklerna på sidan gör ont

• Suri
    tjejmamma79 skrev 2009-06-03 19:55:18 följande:
    Jag var och köpte en yantramatta på Life idag och har provlegat, känns bra inte så ont som man trodde. ska också prova lite varje kväll. speciellt sätesmusklerna på sidan gör ont
    Kul!
    Jag känner mig lite mer avslappnad tror jag. Drar ofta upp axlarna (spänner mig) och har blivit mer medveten om det. Det känns som att det är lättare att slappna av. Fast det kanske är psykiskt.
    Nästan längtar till kvällen
  • susannemalmö

Jag har gått från att behöva ta en insomningstablett om kvällen tll att int ha rört dem sen jag köpte spikmattan. Helt underbar med andra ord, 14 års sömnproblem verkar var över..

• Suri
    susannemalmö skrev 2009-06-03 20:00:18 följande:
    Jag har gått från att behöva ta en insomningstablett om kvällen tll att int ha rört dem sen jag köpte spikmattan. Helt underbar med andra ord, 14 års sömnproblem verkar var över..
    Åh vad härligt! Grattis!! Det måste kännas jätteskönt för dig.
    Jag ska berätta om det för mitt ex som haft sömnproblem i måååånga år.
  • susannemalmö

Ja, jag blir lika förvånad fortfarande när jag faktiskt känner att jag börjar somna in utan att ha tagit någon tablett.

Suri skrev 2009-06-03 20:03:44 följande:
    Åh vad härligt! Grattis!! Det måste kännas jätteskönt för dig. Jag ska berätta om det för mitt ex som haft sömnproblem i måååånga år.
  • Mimmi 70

Har idag fått en levererad av min mamma...testade genast...gjorde minre ont än jag trodde det skulle göra.
    Har fruktansvärd värk i nacke ,skuldror och rygg. Hoppas att den kommer hjälpa.
    Ska verkligen andvända den varje dag nu.

Svar på tråden yantra mattan